pátek 26. září 2014

Nákupy z Lidlu a DM.

I don't always go to Lidl but when I do, I spend a load of time there.


Ahoj.

Dnes to bude jen takový rychlý článek. Chtěla bych vám totiž ukázat, co jsem si koupila. Celkem nečekaně jsem se kromě do drogerie DM dostala i do Lidlu, kam moc často nechodím, a tak jsem toho náležitě využila.

V Lidlu jsem tedy nakoupila spoustu zajímavých věcí od značky Cien, která je mezi českými blogerkami poměrně chválená. A co všechno nakonec skončilo v nákupním vozíku?




Šampon s provitamínem - ochrana a péče (okolo 30 Kč)
Má prý pečovat o namáhané a poškozené vlasy. No uvidíme, jsem docela zvědavá, jestli jsou šampony od Cien opravdu taková pecka, jak se říká.
Čisticí pleťová voda bez alkoholu pro suchou a citlivou pleť (asi 30 Kč)
Kdyby to někoho zajímalo, tak mají i modrou verzi pro normální a smíšenou pleť, která obsahuje alkohol.
Odlakovač na nehty bez acetonu (že by taky 30 Kč?)
Momentálně používám odlakovač od Sally Hansen, který je nejlepší, jaký jsem zatím vyzkoušela, takže jsem zvědavá, jak na tom bude tenhle od Cien.
Lak na vlasy - silně tužící (má Cien něco, co nestojí 30Kč?)
Už jsem od Cien vyzkoušela ten zelený a fialový a byla jsem celkem spokojená. Za ty peníze si myslím, že se vyplatí.
Krémový sprchový gel - First Ginger (tady jsem si celkem jistá 29,90 Kč)
Sprcháč, který voní jako zázvorová limonáda a má podivnou mléčně zelenou barvou připomínající něco, co vysmrkal Shrek. Vůně ale fakt pěkná. 

Dále mám pár věcí z DM:
Maybelline Baby Lips (asi 50Kč po zohlednění akce)
V DM je akce 2+1 zdarma na Baby Lips, takže jsem jeden vnutila mamce a dva si nechala. Mám je ve verzích Mint Fresh a Cherry Me.
Dermacol Hyaluronic Lip Contour (asi 30Kč)
Bezbarvá konturovací tužka na rty, kterou jsem našla ve výprodejové sekci. Zatím jsem ji zkoušela jednou a nelíbí se mi, jak je podivně mastná a myslím, že bude i rychle ubývat.

Oční stíny Cosmopolitan (59,90 Kč)
Poslední věcí, kterou jsem si koupila, je časopis Cosmopolitan. Vzala jsem ho jen kvůli očním stínům, které k němu byly jako dárek. Paletka obsahuje 9 očních stínů, které jsou, jak se dalo očekávat, málo pigmentované. Třeba to bude s bází lepší, ale moc tomu nevěřím. Paletku u časopisu seženete ve třech variantách. Já jsem si vybrala hnědo-šedé odstíny, další paletka byla laděná do fialova a třetí do zelena. 


Tak to je všechno, co jsem si koupila a doufám, že budu s většinou spokojená.

Co vy si myslíte o kosmetice z Lidlu?


2 komentáře:

  1. Připomínající něco, co vysmrkal Shrek- docela jsem se nasmála.. Pár produktů z Lídlu jsem taky vyzkoušela a konkrétně tyto šampony mi přijdou vážně super a vyrovnal by se i některým dražším z drogerie. Celkově Lidl má spoustu věcí které v jiných obchodech nemaji, konkrétně o jiné značky.. STejná paletka byla někdy před dvěmi lety v Glancu a pigmentace opravdu nic moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musim říct, že Shrekovy smrkance (sprchový gel) nakonec nebyl nic moc. Ta konzistence byla opravdu podivná a na sprchový gel trochu hustá, přípomínající spíš ztuhlé želé. V Lidlu ráda nakupuji laky na vlasy a ještě se chystám na tělové máslo. Co se šamponu týče, tak ten mi přijde úplně průměrný, za ty peníze fajn, ale já hledám něco lepšího.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...