sobota 22. listopadu 2014

Recenze: Maybelline Baby Lips vs. Labello

Po malé odmlce způsobené tím, že mi umřel počítač, se opět vracím s článkem. Tentokrát to bude takový souboj balzámů na rty.
Nedávno se roztrhl pytel s Baby Lips. Každý si musel alespoň jeden pořídit a ani já jsem nebyla výjimkou. Oproti tomu Labello balzámy nejsou žádnou novinkou a především ty z řady Pure&Natural mám doma již delší dobu.






Maybelline Baby Lips

Ve článku o nákupech z Lidlu a Dm jsem psala, že jsem si pořídila tyto balzámy v akci, takže mě jeden vyšel asi na 50Kč. Jejich plná cena je ovšem 79Kč. Rozhodla jsem se pro jednu bezbarvou verzi (Mint Fresh) a jeden balzám zabarvený do červena (Cherry Me), který má vonět po třešních. Co se týče právě té vůně, tak jsem příznivcem mentolových nebo mátových balzámů a Mint Fresh mi tedy voní. Cherry Me je ale hodně převoněná umělá třešeň a nelíbí se mi vůbec.


O obalu se vyjadřovat ani nechci, protože ten je prostě ošklivý, ale říkala jsem si, že něco na těch balzámech být musí, když jsou tak populární. Omyl. Není na nich nic zvláštního. Naopak bych řekla, že jsou podprůměrné a za plnou cenu rozhodně nestojí. Vysvětlím proč. Balzám na rty má být podle mého názoru něco, co vám rty zvláční, pokud je máte suché. Nic složitého. Tento jediný a pro mě zásadní úkol ale tyto balzámy neplní. Když ze rtů zmizí, pořád mám ten samý pocit suchých rtů jako na začátku, a musím si je proto mazat znovu a znovu. Bohužel s tímto výrobkem bez jakéhokoli výsledku. Od Cherry Me jsem alespoň očekávala červené zabarvení rtů, ale ty jsou po použití stěží růžové.


Co mě ale odrazuje na těchto balzámech nejvíc, je chuť. Kdykoli si bezděčně olíznu rty, cítím chemickou pachuť, která mi připomíná něco jako gumu nebo umělou hmotu. Nemůžu to vystát, a proto musím balzám vždy po chvíli setřít, jinak bych se asi zbláznila. Myslím, že Mint Fresh nějak dopoužívám, ale Cherry Me zřejmě vyhodím do koše.


Labello

Balzámy od Labella, konkrétně Pure&Natural (jiné mi tolik nevyhovují) kupuji již něco přes rok na popud americké youtuberky TiffanyD. Z řady Pure&Natural jsem již vyzkoušela všechny. Jejich cena se pohybuje mezi 39 a 59 korunami podle toho, kde je kupujete. Z tohoto důvodu doporučuji zajít do Tety, protože tam je mají právě za 39Kč (minimálně tedy v té naší).


Z této řady tedy mám Camomile&Calendula, Mint&Minerals, Milk&Honey a Olive&Lemon. Všechny tyto balzámy jsou na rtech bezbarvé a dala bych za ně ruku do ohně. Opravdu vysušeným rtům uleví, krásně, neuměle !!! voní a zkrátka dělají to, co by správný balzám měl. O příčku výš je na mém žebříčku už jen Carmex, ale na běžné denní používáni si vystačím s Labellem.



Nedávno jsem od Labella nakoupila i dva balzámy zabarvené, a to Watermelon a Soft Rosé. Watermelon na rtech dělá zhruba stejný barevný efekt jako Cherry Me od Maybelline, ale k tomu ještě hydratuje a nechutná jak tavící se pneumatika (ne, že bych věděla, jak chutná pneumatika). Pravda. Tyto zabarvené balzámy od Labella nejsou, myslím, tak účinné na suché rty jako ty Pure&Natural, pořád jsou mi ale daleko sympatičtější než Baby Lips kvůli své vůni, hydrataci i obalu.




Na následující fotce můžete ještě vidět srovnání swatchů Baby Lips Cherry Me a Labello Watermelon.

Zleva: Baby Lips Cherry Me, Labello Watermelon
Shrnula bych to tedy tak, že já si Baby Lips už nikdy nekoupím, protože si myslím, že umí to samé, co balzámy, které koupím pod 20Kč. Pokud chcete něco, co opravdu jako balzám na rty funguje, zkuste si pořídit jeden od Labella z řady Pure&Natural. Za sebe rozhodně doporučuji Olive&Lemon, který voní krásně.

Výsledek - Labello  :  Baby Lips 
                              9  :  0

Máte doma nějaký z těchto balzámů? Máte nějaký oblíbený?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...