sobota 1. listopadu 2014

Nákupy: říjen 2014

Krásný listopadový večer.

Říjen byl hodně štědrý měsíc, co se týče příbytku kosmetiky do mé sbírky. Jak už jsem zmínila, dostala jsem pár věcí k narozeninám, ale převážnou většinu jsem si nakoupila sama a opravdu toho nebylo málo. Tak se pojďme podívat, co všechno teď doma mám.

Sephora lesky na rty + Super supreme body butter

Dárky k narozeninám, které jsem v birthday haulu zapomněla zmínit. Lesky jsem si vyzvedla zdarma v Sephoře a k tomu jsem dostala i vzorek tělového másla. Balení lesků mi přijde naprosto kouzelné, bohužel obsah samotný mě tolik nenadchl. Ale darovanému koni...



Avon pěna do koupele s vůní vanilky a fíku (cena tuším do 100Kč) 

Avon pěny do koupele mám docela ráda. Dobře pění, nestojí moc a krásně voní. Tahle je na tom úplně stejně, proto z lahve už značně ubylo.


 Avon balíček se sprchovým gelem, tělovým mlékem a tělovým sprejem s vůní fíku (119Kč)

Voní krásně, ale jinak než pěna do koupele. Řekla bych, že víc sladce. Tělový sprej jsem si už odvezla na kolej, a proto na fotce není.


 Avon třpytivé tělové mléko s cesmínou a bambuckým máslem (79Kč)

Nevoní špatně. Taková jemná vůně. Navíc ven z tuby leze dvoubarevný krém. Přiznávám, že to byl hlavní důvod, proč jsem si ho koupila.


Catrice Defining Blush v odstínu 080 Sunrose Avenue (89Kč) a Krycí lak Quick & Shine (64Kč)

Top coat jsem zatím nezkoušela, ale tvářenka je krásná. Fotka bohužel dost zkresluje, ve skutečnosti je růžovější.


Essence Eyebrow Set z limitoané edice Hello Autumn v odstínu 01 Leaves Are the New Beef (74Kč)

Skvělý set na obočí obsahující dva hnědé stíny a jeden tělový stín jako rozjasňovač. Pigmentace je pro úpravu obočí naprosto dostačující.


Delia barva na obočí (42Kč)

Výborná barva z drogerie Coop za směšný peníz.


 L'Oréal Paris Micelární voda Sublime Soft (99Kč)

 Zatím se mi zdá velmi dobrá, až mě to překvapuje.


Lybar Suchý šampon 

Hezky voní a balení se mi líbí. To je vše, co o něm zatím mohu říct.


A poslední co jsem si koupila jsou svíčky. Ve wishlistu jsem zmínila tři vosky Yankee Candle, které jsem si chtěla pořídit, bohužel se to trochu zvrhlo a mám jich daleko víc, k tomu ještě dvě votivní svíčky a dvě svíčky z Ikei.

Yankee Candle - vonné vosky Wild Fig, Amber Moon (můj favorit), Candy Cane Lane (sladká vůně s trochou mentolu), Witches Brew, Black Plum Blossom, Candy Corn (já bych tuhle vůni pojmenovala Bonbóny v udírně, protože je sladká s jakýmsi kouřovým ocasem), Garden Sweet Pea
Yankee Candle -  votivní svíčky Snow in Love (hodně jemná, lehce mýdlová vůně) a Berrylicious



Ikea svíčka s vůní jahod a asi mandarinky (25Kč)


Co nového jste si tento měsíc koupili vy? A z čeho máte největší radost?

4 komentáře:

  1. krásné věci sis pořídila, v Avonu také moc ráda nakupuji, akce tam mají super :) a moc se mi líbí ta paletka od Essence a svíčky :)

    http://lifewithpett.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky.
      Z Avonu objednávám poměrně často. Mám už docela vyzkoušené, co je dobré a co stojí za prd, takže od nich nakupuji už jen produkty, které mě s největší pravděpodobností nezklamou.

      Vymazat
  2. Z Lybaru budeš asi zklamaná..jako já.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, párkrát už jsem ho zkoušela a trochu zklamaná jsem :-( Batiste je daleko lepší.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...