neděle 15. února 2015

Recenze: The Balm - Meet Matt(e) Nude a Nude Tude

Přeji hezkou neděli.

Dnes porovnáme dvě paletky od stejné značky. Budou to proslulé paletky očních stínů Meet Matt(e) Nude a Nude Tude od the Balm.




Meet Matt(e) Nude (25,5g)

Rozhodla jsem se začít tou podle mě lepší paletou. Meet Matt(e) Nude, jak už název napovídá, se zkládá pouze z matných očních stínů. Co se týče obalu, asi nemá smysl zmiňovat, že je z tvrdého papíru a jak už je pro the Balm typické, je velmi povedený, stejně tak jako název celé paletky i stínů samotných. Balení obsahuje poměrně velké zrcátko a zavírání je na magnet, což je velice příjemné. V paletce najdete 9 očních stínů, které jsou překvapivě velké. Na matné stíny jsou tyto výborně pigmentované, nijak zvlášť nepráší a dobře se s nimi pracuje. I výběr barev se podle mě povedl. Najdete zde odstíny studené, stejně jako teplé, tmavé i světlé a celkově je tedy celá paleta dobře vyvážená a použitelná víceméně pro kohokoli. Překvapením pro mě byl odstín Matt Malloy, což je světlý smetanový stín, který je ale skvěle pigmentovaný a na víčku dobře viditelný i pokud  máte velmi světlou pleť. Žádný štětec není součástí této paletky. Paletku seženete například tady za 999 Kč.

Hodnocení: 10/10







Swatche bez blesku
Swatche s bleskem
Swatche s bleskem

Nude Tude (11,08g)

Tuhle paletku 12ti očních stínů jsem si hodně přála, a proto jsem si ji, když byla na stránkách the Balm akce 2+1 zdarma, musela koupit. Cena paletky je 819 Kč. Obal je opět z tvrdého papíru, na magnet, moc hezký a vtipný.  Přestože jsem se na paletku velice těšila, nevyužívám ji teď zdaleka tolik a trochu se do ní musím nutit. Důvod je prostý. Nevyhovuje mi výběr barevHnědé odstíny po nanesení na víčku působí tak nějak podobně a nejsou zdaleka tak zajímavé, jak se na první pohled mohlo zdát. Dva růžové odstíny se shimmerem na jednu paletku mi přijdou taky trochu moc a na víčku mezi nimi bohužel také není skoro žádný rozdíl. Ohledně konzistence a pigmentace musím říct, že jsem byla krapet zklamaná. Čekala jsem, že mě vystřelí do vesmíru a to se bohužel nestalo. Třpytivé odstíny jsou sice pigmentované dobře, ale tak velký rozdíl například od Sleek paletek zas nevidímNaopak matné stíny jsou v této paletce dokonalé. Černá je černá jak blázen a musím uznat, že odstín Sleek je neuvěřitelně krásná temná hnědá. Tady je kvalita určitě srovnatelná s Meet Matt(e) Nude a je tedy opět opravdu dobrá. Bohužel o stínech se shimmerem to samé říct nemohu. Ty mi, jak už jsem zmínila, zrovna neučarovaly. Ještě bych mohla dodat, že k této paletce dostanete malý oboustranný štěteček, který jde v nouzi nebo při cestování využít. Celkově to není špatná paletka, ale asi jsem čekala větší vzrůšo.

Hodnocení: 7/10






Swatche bez blesku
Swatche bez blesku
Swatche bez blesku
Swatche s bleskem
Závěrem bych to tedy ještě shrnula a řekla, že pokud máte rádi matné odstíny, tak  Meet Matt(e) Nude vás s největší pravděpodobností nezklame. Oproti tomu Nude Tude bych si teď už asi znovu nekoupila, ale rozhodně se nadá říct, že by to byla paletka vyloženě špatná. Jen si myslím, že by se za cenu kolem tisícovky dala možná pořídit i nějaká barevně nápaditější a unikátnější paleta, ale to už asi záleží na vašich preferencích a nárocích.

Máte zkušenosti s těmito paletami očních stínů? Neváhejte a podělte se o ně v komentářích.


6 komentářů:

  1. Ta první paletka se mi líbí.. Mám ráda matné stíny a tyhle vypadají skvěle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejen vypadají, ale troufám si tvrdit, že i skvělé jsou :)

      Vymazat
  2. udelala jsem si na valentyna radost nakupem u the balm, s tou druhou paletkou jsem se s tebou shodla:-)
    zatim jsem ji pouzila 2x a stiny, ktere jsem zkusila, mi sedly:-).
    trochu se bojim toho, ze prave pak na oku budou mnohe vypadat podobne:/ no, uvidim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvidíš, rozhodně mi dej pak vědět, protože by mě zajímalo, jak to vidí ostatní.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...