neděle 1. března 2015

Nákupy: únor 2015

Ahoj.

Je začátek nového měsíce, takže nás opět čeká přehled nákupů z toho uplynulého.
Nejdříve asi začneme Avonem.

Avon Ultra Glazewear lesk na rty v odstínu Pink Watermelon (6ml)

Za cenu asi 79,- je toto opravdu povedený lesk na rty a dost mě překvapil. Lepí úplně minimálně a tím je pro mě naprosto skvělou volbou. V katalogu Avonu najdete poměrně širokou nabídku odstínů a ani já bych se dalšímu nebránila. Pink Watermelon je krásná růžová barva, která není na rtech nijak řvavá a je přímo ideální  na jaro.




Avon jumbo tužka na oči Big Colour v odstínu Ultra Violet

Tato tužka mě bohužel zklamala. Barva je to pěkná, bohužel ale její výdrž za moc nestojí. Cena byla, myslím, kolem 79 Kč.




Avon pěna do koupele Mr. Frosty (250ml)

Že Mám ráda pěny do koupele od Avonu asi není žádnou novinkou. Tahle voní po jablkách a je boží. Mohu doporučit i paní Sněhulákovou (Mrs. Frosty), která voní jako brusinka a pomeranč. Cena byla 39 Kč, ale je dost možné, že už se nedají sehnat.


Avon lak na nehty Gel Finish v odstínu Candy Apple (10ml)

Tyto laky od Avonu mám ráda, takže nový odstín u mě doma není žádné velké překvapení. Recenzi laky Gel Finish jste si mohli přečíst zde. Candy Apple je výrazná, řekla bych taková klasická červená.


Ve výprodeji jsem za, myslím, 39 Kč koupila lak na nehty od Rimmel, které mám velice ráda. Tento je v odstínu 312 Ultra Violet. Lahvička má 12 ml.


Essence Blush Brush

Štětec z limitované edice, jejíž název si nepamatuji. Stál kolem 90 Kč v Dm a patří rozhodně k těm lepším od Essence. Je o dost hustší než jejich štětce ze stálé nabídky a je i dostatečně hebký. Na tvářenku mi připadá až moc velký, takže ho používám na pudr, k čemuž slouží víc než dobře. Díky krátké rukojeti bude skvělý na cestování.


Saloos květinová pleťová voda Rosalina (50ml)

Tyhle vody miluji a jsem na nich zřejmě trochu závislá. Tahle voní lehce citrusově a stála 99 Kč.


Schwarzkopf got2be Styling Spray (200ml)

Tak tohle je něco, co mě v tomto měsíci nadchlo úplně nejvíc. Sprej pro lesk vlasů funguje skvostně. Vlasy se po něm zdravě lesknou, aniž by působily mastným dojmem. Koupeno v Tetě ve slevě za 69 Kč. Rozhodně doporučuji zkusit, pokud chcete hladký a lesklý účes.


V Manufaktuře jsem si koupila Pivní šampon na vlasy, který bude, doufám, stejně dobrý jako jeho vinný bráška. Také jsem si odsud odnesla krém na ruce s vůní Švestky, jehož vůně mě úplně dostala. Pokud vás tato vůně zajímá, tak tam mají i sprchový gel ze stejné řady.



Koupila jsem si také pár vosků a jednu votivku od Yankee Candle:
Beach Flowers - jemná vůně květin a moře


Cherry Blossom - sladká květinová vůně, stoprocentně jarní


 Fluffy Towels - jedna z čistých vůní připomínajících čerstvě vyprané ložní prádlo nebo v tomto případě zřejmě ručníky



Sweet Violet - opět jarní vůně, méně sladká než Cherry Blossom


Nakonec jsem také dostala na vyzkoušení pár věcí od kamarádky. Jedná se o dražší produkty, než jsem zvyklá si sama kupovat, a proto jsem docela zvědavá, jak si povedou. Na vyzkoušení jsem dostala rozjasňující bázi pod makeup od Lancome, Lancome rozjasňující korektor Teint Miracle, vzorky CC Creamu a pleťového krému od Clinique, BB Creamu od Clarins a Sensai krémového mýdla na obličej. Některé věci už jsem začala zkoušet a musím se přiznat, že mě zatím nijak zvlášť nezaujaly. Víc se dozvíte buď v některých z budoucích Spotřebováno nebo v samostatné recenzi.


Tak koukám, že toho v únoru nebylo zrovna málo. Doufám, že vás tento poměrně dlouhý článek neunudil k smrti a že mi i vy v komentářích sdělíte, co jste si v únoru koupili nebo alespoň jestli vás něco zaujalo z mých nákupů.



6 komentářů:

  1. Pěnu Mr Frosty voní skvěle jen mě mrzí že málo pění. Jumbo tužka vypadá skvěle a souhlasím s názorem na štětec od Essence, tento je určitě lepší než ten běžný který mi je opravdu nepříjemný na tváři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně nepřipadá, že Mr nebo Mrs Frosty málo pění, spíš se mi zdá, že ta pěna rychle spadne a zmizí a za 10 minut už sedím ve vodě bez pěny. Za tu vůni to ale stojí :)

      Vymazat
  2. Taky mám ten lesk od Avonu a jsem docela spokojena...jenom ho mám bohužel v odstínu Pale peach. Odstín by to byl pěkný (v katalogu se mi líbil), jen kdyby neměl v sobě takové množství obrovských třpytek, díky kterému ten lesk vypadá jako pro 13-ti letou slečnu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě mrzí :( V katalogu mají většinou ty lesky řazeny do kategorií podle toho jaký mají finish (ale možná ne vždy). Já jsem si naštěstí vybrala lesk, který má jen decentní shimmer, ale vím, že tam mají i odstíny s velkými třpytkami.

      Vymazat
    2. Mno, když jsem si ho já vybírala, tak byli všechny na jedné stránce a šli podle odstínů. A taky hlavně swatche byli úplně miniaturní...prostě smůla. Ale oceňuji hlavně na něm to, že nelepí a nevytváří na rtech takový divný povlak.

      Vymazat
    3. Jj, s tím, že nelepí určitě souhlasím.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...