středa 8. dubna 2015

Recenze: Clinique Superdefense CC Cream

Hezký den všem.

Dalším produktem, který jsem dostala na zrecenzování od kamarádky, je CC Cream od značky Clinique a ten si představíme dnes.



CC Cream můžete koupit například tady za cenu 647 Kč za 40 ml. Také se zde dočtete, že tento "krém" by vám měl sjednocovat tón pleti, vyživovat pleť a chránit ji pomocí SPF30. Je hypoalergení, bez parfemace a olejů.

Já jsem dostala na vyzkoušení vzorek o objemu 15ml v odstínu light medium a právě odstín je pro mě kamenem úrazu. Je strašně tmavý a hnědý. Bohužel je to nejsvětlejší odstín a to je dost smutné. Díky tomu pro mě bylo těžké ho testovat, protože bylo v podstatě nemožné, abych vyšla mezi lidi s obličejem jako od hlíny. Takže na odstín CCčka to chce rozhodně dát pozor a předem si jej omrknout.


Kupodivu ale žádnou jinou výtku k němu nemám. Skvěle se s ním pracuje, rovnoměrně se nanáší, nedělá čmouhy, nezvýrazňuje jakékoli nedokonalosti, působí prostě skoro jako druhá kůže, takže není poznat, že nějaký CC Cream máte (až na ten hnědý odstín obličeje, který neladí se zbytkem těla). Podle popisu by měl mít tento makeup/CC krém lehké krytí. S tím více méně souhlasím, ale vůbec mi to nevadí. Přestože obecně preferuji makeupy se středním krytím, tak tento na sjednocení tónu pleti, které slibuje, naprosto stačí.


S výdrží jsem také celkem spokojená, takže musím říct, že mě tento CC Cream překvapil a vůbec by mi nevadilo pořídit si ho v plném balení, pokud bych našla odstín, který by mi vyhovoval. Odstíny jsou ale pouze tři a tento nejsvětlejší (Light Medium) je zkrátka moc tmavý a hnědý. Ještě bych asi mohla zmínit, že bych ho moc nedoporučovala mastné pleti, která by se po něm mohla hodně lesknout. Normální nebo sušší pleť by ale neměla mít, myslím, problém.

Tento CC Cream mě svými vlastnosti mile překvapil a kdyby nebylo toho nešťastného odstínu, tak bych nad jeho koupí i uvažovala. Takhle to ale nepřichází v úvahu.

Hodnocení: 7/10 (nebýt toho tmavého odstínu, tak bych mu dala i 9)

Co na Clinique Superdefense CC Cream říkáte vy?

2 komentáře:

  1. Od této značky jsem zatím nic nezkoušela, ale v budoucnu bych si ráda pořídila nějaký krém na zkoušku :)

    Monča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pro mě byl tenhle CC Cream taky Clinique premiéra , nic jiného jsem zatím nezkoušela, ale třeba se to časem prolomí :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...