sobota 29. srpna 2015

Nákupy: srpen 2015

Ahoj.
Srpen je pryč, článek s nákupy je tu. V srpnu jsem měla svátek, takže jsem se zase trochu rozjela a trochu nakoupila.


EOS Strawberry Sorbet, Sweet Vanilla a Vanilla Mint
Neočekávala jsem od nich moc, ale dost jsem si je oblíbila, především Sweet Mint, který krásně voní a na rtech chladí. Naopak vůně Strawberry Sorbet je dle mého názoru poněkud umělá a moc mě neoslovila. Kvalitou bych je přirovnala k Labellu, které mám ráda, ale tyhle mají navíc pěkné balení a jejich aplikace mě vyloženě baví. Všechny jsem je objednávala z e-shopů. Každý z jiného za rozdílné ceny mezi 135 a 145 Kč.


Na  stránkách VMD drogerie jsem pokoupila pár produktů od Bione Cosmetics

Bione Cosmetics regenerační kondicionér Keratin (260ml)
Zatím jsem ho nezkoušela, ale trochu mě děsí, že páchne jako hnůj.

Bione bezoplachový luxusní kondicionér Exclusive (260ml)
Z této řady jsem měla už šampon a byla jsem spokojená, takže uvidíme, jak dopadne tento kondicionér, zatím se zdá, že bude stejně dobrý.


Bione tělové mléko Levandule (500ml)
Docela příjemně voní, dobře se roztírá a hydratuje. Rozhodně se dá za 50 Kč doporučit.


Bione pleťový krém s aloe vera (260ml)
Není špatný, ale místo denního nebo nočního krému by mi asi nestačil. Používám ho lokálně na sušší místa na těle a jsem spokojená. 50 Kč za 260ml je super cena.


Essence kapky rychleschnoucí na nehty (8ml)
Skvělá věc na urychlení schnutí laku. Toto moje již několikáté balení a jsem moc spokojená. Funguje. Cena  54 Kč.

Ředidlo zaschlých laků na nehty (30ml)
Zatím jsem nezkoušela, ale hádám, že bude fungovat tak, jak má. Takovéhle věcičky jsou dle mých zkušeností těžko k sehnání, ale náramně se hodí. Cena 24 Kč.

Jordana Quick and Dry  Top Coat (15ml)
Zatím jsem ho zkoušela jen jednou a mé pocity jsou dost smíšené. Rychle schne, ale nevyhladí povrch nehtu tak, jak bych si představovala. Cena 49 Kč.


Tužka na oči KOH-I-NOOR
Slyšela jsem o ní mluvit nejednu blogerku, ale mě teda tahle tužka přijde hrozně tvrdá a vhodná leda tak na obočí. Cena 8 Kč.


Avon tělový sprej s vůní pomerančového květu (100ml)
Tělové spreje od Avonu mám ráda. Tenhle voní velice jemně, květinově, ale pomeranč bych z toho asi neuhodla.


Saloos květinová pleťová voda Levandule (50ml)
Jedna z mých nejoblíbenějších. Krásně voní. Cena 100 Kč.

Saloos sprchový olej (125ml)
Zatím jsem ho zkoušela jen jednou, ale dost mě znervózňuje, že hrozně malinko pění a já pak nevím, jestli jsem dostatečně umytá :-D Cena 118 Kč.


Victoria's Secret Fragrance Mist Sheer Love (250ml)
Krásná květinová, lehce nasládlá vůně. Koupila jsem ji, protože jsem četla, že voní podobně jako DKNY Be Delicious Fresh Blossom, ale s tím bych úplně nesouhlasila. Přesto je to vůně hezká. Bohužel ale i dost slabá. Pořízeno na Parfums. cz za 299 Kč.

Victoria's Secret Fragrance Mist True Secret (250ml)
Viktorku jsem pořídila kvůli nerozhodnosti ještě jednu. Tahle vůně je daleko silnější než ta první. Není ani trochu sladká, je z ní hodně cítit jasmín a trochu ho tlumí pomelo. Přesto není cítit po citrusech. Je to taková až trochu unisex vůně. Rozhodně zajímavá a mně se líbí. Vůně od Victoria Secret mě celkově na léto docela zaujaly a nebránila bych se v budoucnosti i dalším variantám. Opět z Parfums.cz, ale tentokrát za 329 Kč.


Kaaral šampon Energy pro energii a vitalitu vlasů (250ml)
Zatím jsem ho nezkoušela, ale kondicionér z řady Hydra jsem měla moc ráda, takže doufám, že tenhle šampon bude taky fajn. Cena 224Kč.


Jak se vám srpnové nákupy líbí?

6 komentářů:

  1. Moc hezké nákupy. Já si hodně produktů Bione na VMD nakoupila minulý měsíc. Mám tuto kosmetiku fakt ráda. Saloos sprchové oleje jsem si moc oblíbila toto léto, přijdou mi super. Ony ani pěnit nemají, pouze vytvoří mléčnou emulzi, která dle mého umyje dostatečně. A květinová voda je úžasná, taky jsem si musela pořídit další balení. Chtěla jsem zkusit levanduli, ale zrovna jí u nás neměli, tak jsem musela vzít za vděk vůní Neroli a je taky fajn.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky tobě jsem se taky o VMD dozvěděla :) Ten olej ještě bude zkoušet, takže uvidim, jak mi bude vyhovovat, každopádně voní krásně. Květonovou vodu Neroli jsem taky měla, já myslím, že všechny jsou super.

      Vymazat
  2. Já mám EOS balzámy moc ráda, taky jsem si oblíbila Sweet Mint.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sweet Min je boží, teď jsem si chtěla koupit další vůni EOSu, ale v DM byly beznadějně vyprodány.

      Vymazat
  3. Já si zrovna nedávno pořídila svůj první EOS - malina a granátové jablko a jsem s ním moc spokojená, určitě si někdy pořídím nějakou další variantu, hodně mě láká borůvka a citron :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malinu s granátovým jablkem i borůvku bych chtěla zkusit taky. Tak snad najdu nějakou drogerku, kde jim ještě nějaké zbyly.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...