středa 12. srpna 2015

Recenze: Vlasový luxusní šampon Exclusive od Bione Cosmetics

Ahoj.

Dnešním článkem je recenze na šampon na vlasy, od kterého jsem moc neočekávala, ale neuvěřitelně mě překvapil.


Šampon si koupila moje mamka, protože má citlivou pokožku hlavy (a vlastně vůbec všeho). Tento šampon je totiž cituji balení "v BIO formulaci, bez SLS, SLES, bez ropných produktů, bez silikonů a bez parabenů." Když jsem se ale jednou ocitla bez šamponu, přivlastnila jsem si tento a jsem za to ráda. Je boží.

Balení je spíš menší (260 ml) a nepříliš luxusní. Šampon samotný mi ale ohromně voní a hlavně krásně myje vlasy. Je skutečně šetrný, jak se píše na obalu a vlasy jsou po něm lehké, hebké a zkrátka příjemné na dotek. Přestože by měl být vhodný i na tělo, nikdy jsem ho takto nepoužila, a tak ho jako sprchový gel ani nemůžu hodnotit.



Možná si pamatujete, že mám hodně ráda šampon od Manufaktury s vínem a panthenolem. Kdybych ho měla porovnat s Bione, tak asi nebudu vědět, pro který se rozhodnout, protože mi oba připadají srovnatelně dobré.

Tento šampon byl pro mě opravdu velkým překvapením, protože jsem od Bione již vyzkoušela odličovač očí, který byl hrozný a dráždil oči, také jsem měla pleťový krém s aloe vera, který se po pleti divně patlal, a pak se drolil. Z těchto důvodů jsem na značku Bione dost zanevřela, ale díky tomuto šamponu jsem ochotná jí dát ještě šanci.

Já se rozhodně po dalších vlasových produktech od Bione Cosmetics ještě poohlédnu a vám bych klidně doporučila totéž. Jeho cena byla nízká, myslím, že se pohybuje někde okolo 60-80 Kč.

Kdyby váš zajímal neskutečně dlouhý popis produktu na balení šamponu, tak jsem ho pro vás vyfotila. Šampon by měl totiž obsahovat hromadu zřejmě velmi prospěšných složek.


Hodnocení: 10/10

Zkoušeli jste někdy nějakou kosmetiku od Bione? Zaujala vás tato značka?

8 komentářů:

  1. Já mám značku Bione hodně ráda. Vše co jsem vyzkoušela mi maximálně vyhovovalo. Proto jsem si teď pořídila i jejich vlasovou kosmetiku z řady Cannabis, ale ještě jsem nezkoušela. Tak doufám, že bude taky tak super :)

    Radu - L´Oréal Giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Se šampony od Bione mám výbornou zkušenost, rozhodně můžu doporučit i regenerační SOS spreje, co se týká pleťové kosmetiky, tonika krásně stáhnou póry. Odličovače (hlavně ty na oči) jsou opravdu hrozné, nic neodlíčí a hrozně pálí.

    OdpovědětVymazat
  3. So šampónom skúsenosť nemám, no rozhodne vyzerá skvelo, takže ďakujem za tip :)

    Na mojom blogu teraz prebieha menšia giveaway, bola by som nesmierne rada, ak by si sa zapojila :)

    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, ráda bych tě pozvala ke mně na blog na giveaway :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Od téhle značky jsem zatím nic nezkoušela, ale už jsem se po jejích produktech dívala, tak budu muset konečně něco vyzkoušet :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za ty peníze se určitě vyplatí něco vyzkoušet. Hodně kladných recenzí má právě vlasová kosmetika a i já mám s ní zatím dobrou zkušenost. Naopak pleťovou kosmetiku za sebe zatím doporučit nemohu.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...