neděle 18. října 2015

Recenze: Too Faced paletka očních stínů Semi-Sweet Chocolate Bar

V dnešní recenzi se podíváme na paletu očních stínů s lákavým názvem Semi-Sweet Chocolate Bar od firmy Too Faced. Oční stíny od Too Faced bývají obvykle docela hodně opěvované na zahraničních, ale i na některých českých blozích, takže pokud vás zajímá, jaký názor na ně mám já, čtěte dál :)


Tuhle paletku jsem si dlouho přála, takže jakmile se objevila v českých Sephorách, musela jsem ji mít. Jedná se o, řekněme, mladší sestru palety Chocolate Bar, která vyšla v roce 2014 a měla celosvětově velký úspěch.



Nejprve něco k obalu. Ten je krásný. Je plechový, poměrně bytelný a měl by připomínat, jak je vám asi jasné, tabulku čokolády. Zavírání je na magnet, což vždycky potěší a obsahuje i zrcátko, které je vzhledem k velikosti obalu menší, ale je zase hezky orámované nápisy se jmény značky a samotné paletky. Paletu dostanete v krásné roztomilé papírové krabičce, která vám pomůže se do Semi-Sweet zamilovat. Dostanete k ní i návodek se třemi tipy na líčení očí s touto paletou.






Paleta obsahuje celkem 16 očních stínu. 14 z nich je o velikosti 0,95 g a dva větší mají 2,2 g.  V Semi-Sweet najdete názvy stínů přímo jako součást paletky napsány pěkně nad každým stínem, takže se nemusíte rozčilovat s jakoukoli vloženou folií, jak tomu bylo u první Chocolate Bar. Asi nemusím dodávat, že i tato paletka, stejně jako její sestra voní po čokoládě :)

Co se týče odstínů, někdo tvrdí, že je tato druhá paletka obecně studenější, mně ale přijde že počet studených i teplých odstínů je v rovnováze, a proto se mi paleta možná tolik líbí. Stíny mají různé finishe. Najdete v ní jak ty matné, tak se shimmerem a dva z nich obsahují drobné třpytky

Pokud jde o kvalitu stínů, tak ta je dle mého názoru velice dobrá. Především matné odstíny mě mile překvapily svojí pigmentací a perfektní konzistencí. Trochu sice práší, ale to mi vůbec nevadí. Pracuje se s nimi výborně. Stíny se shimmerem a jeden třpytkatý jsou také dobré, jakoby měkké a výborně pigmentované. Avšak dva odstíny v této paletce mě trochu zklamaly. K nim si něco povíme níže.


Nyní se přesuneme k popisu jednotlivých stínů. Výběr barev mi až na Pink Sugar vyhovuje maximálně. Začneme v levém horním rohu. 

Licorice - brutální černá, která se v paletce tváří, že by mohla obsahovat drobný shimmer, ale na pleti je pak v podstatě matná
Coconut Crème - matná tělová barva s růžovým podtónem, kterou já potřebuji v každé paletce stínů
Nougat - matná světlounce hnědá s nádechem dorůžova. Naprosto skvělá barva, která se často nevidí
Truffled - matná teplá středně hnědá
Hot Fudge - tmavě hnědá s jemným vínovým shimmerem
Cocoa Chili - matná středně hnědá, která obsahuje maličké zlaté třpytky

Zleva: Licorice; Coconut Créme; Nougat; Truffled; Hot Fudge; Cocoa Chili
Pink Sugar je podle mě v této paletce tak trochu zbytečností. Jedná se pouze o světle růžové třpytky a žádnou barvu. Třpytky navíc z víčka dost opadávají, takže je lepší pod ně použít lepivější bázi. Kdyby místo Pink Sugar byla nějaká světe růžová, myslím, že by to bylo lepší.
Puddin' - matná studená střední hnědá
Blueberry Swirl je tím druhým zklamáním v této paletě. Na první pohled se mi líbí, ale po nanesení na pleť je to podivná šedivá barva s chabým modrým odleskem. Navíc není nijak zvášť dobře pigmentovaná, nenanáší se rovnoměrně, takže dělá čmouhy. Přitom by to mohla být tak pěkná modrá.
Peanut Butter - světlejší teplá nazrzlá hnědá
Frosting - teplá středně hnědá se shimmerem
Rum Raisin je studená středně hnědá se shimmerem.

Zleva: Pink Sugar; Puddin'; Blueberry Swirl; Peanut Butter; Frosting; Rum Raisin
Mouse - matná studená světlejší hnědá
Caramel - supr teplá zlatá, která se někdy tváří až oranžově. Obsahuje shimmer
Bon Bon mi připomíná Peanut butter s tím rozdílem, že má v sobě shimmer.
Butter Pecan - pleťový odstín se shimmerem vhodný na rozjasnění vnitřního koutku

Zleva: Mouse; Caramel; Bon Bon; Butter Pecan

Celkově jsem s touto paletkou velice spokojená a jsem ráda, že jsem si ji pořídila. Pokud se vám odstíny v ní líbí, rozhodně bych vám ji doporučila. Na druhou stranu si nemyslím, že by kvalita stínů samotných byla o tolik lepší než například v mojí I Heart Chocolate od I ♥ Makeup, která se Too Faced dozajista inspirovala, kterou mám také moc ráda a která stojí skoro o tisíc korun méně. Přesto koupě rozhodně nelituji a klidně si zase nějaké stíny od Too Faced koupím, protože mě prostě ten zvláštní luxusní pocit, když se s touto paletkou líčím a její vůně neuvěřitelně baví. 

Semi-Sweet Chocolate Bar jsem koupila v Sephoře s 20% slevou za 1080 Kč. Její plná cena je 1350 Kč.

Hodnocení: 9/10

Tak jak se vám líbí? Jen tak pro zajímavost, zajímal by vás článek se srovnáním pigmentace stínů v Semi-Sweet Chocolate od Too Faced a I Heart Chocolate od  I ♥ Makeup?







4 komentáře:

  1. Hezká recenze :) za mě určitě udělej srovnání mezi těmi dvěma, protože já bych si radši koupila tu levnější variantu :D

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle i její předchůdkyně mají hrozně hezké odstíny, taky jsem o nich přemýšlela, ale už toho mám moc :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...