sobota 28. listopadu 2015

Vánoční wishlist

Ahoj.
V minulém článku jsem vám ukázala tip na vánoční dárek pro vaše blízké a dnes vám představím, co si letos budu přát já. Na rozdíl od loňského roku letos jsem trochu skromnější, i když asi jen co se počtu dárků týče.

Zdroj obrázku

Na seznamu jsou pouze dvě položky kosmetického rázu, uznávám, že ale nejsou z nejlevnějších.

Paleta očních stínů  Gwen Stefani od Urban Decay

Na téhle paletě UD spolupracovalo se zpěvačkou Gwen Stefani. Její hudbu nijak dvakrát nemusím, ale paletu má povedenou. Najdete zde celkem 15 očních stínů a z toho 5 matných. Od UD zatím nic nemám, dlouho jsem přemýšlela nad nějakou z Naked paletek nebo Vice 4, nakonec ale vyhrála tato, protože odstíny v ní bych asi využívala nejčastěji.
Zdroj obrázku


Guerlain Météorites Light Revealing Powder

Kdo z nás někdy nezatoužil po koulích od Guerlainu? Dlouho jsem si je přála vyzkoušet, protože Černá Moora o nich vždycky básní, ale mě odrazoval právě fakt, že pudr je ve formě kuliček. Lisovaný pudr Voyage byl zase vždycky neuvěřitelně drahý (necelé tři tisícovky !!), takže když jsem objevila tuhle variantu, která stojí stejně jako kulky, ale je to kopaktní pudr, bylo jasno, že na wishlistu se musí objevit. Tento pudr by měl udělat vaši pleť překrásnou, zbavit ji jakýchkoli drobných nedokonalostí a rozzářit ji. Ještě pořád jsem se ale nerozhodla, jestli bych radši chtěla odstín Clair nebo Medium.

Zdroj obrázku

Tím je můj kosmetický wishlist úplný, ale aby článek nebyl tak krátký, ve zkratce vám představím i pár dalších věcí, které by se mi líbilo pod stromečkm letos najít.

Předplatné časopisu Apetit

Celý loňský rok jsem odebírala F.O.O.D. a byla jsem spokojená. Vařit mě hodně baví a z těchto časopisů ráda čerpám inspiraci. Letos bych ráda zkusila časopis Apetit.

Zdroj obrázku

Samozřejmě nesmí chybět ani nějaké svíčky a vosky, protože jak víte, ty já prostě zbožňuji. Ráda bych vyzkoušela svíčky Village Candle, které jsou o něco málo levnější něž YC, ale prý také nejsou vůbec špatné.

Zdroj obrázku
Zdroj obrázku
Zdroj obrázku




















Další položkou na mém seznamu jsou knihy.

Hezky česky, hravě a zdravě! od Petra Havlíčka a Petry Lamschové

Podle popisu by se mělo jednat klasické české recepty, které ale vyhovují požadavkům zdravé výživy. Náhledy vypadají zajímavě.


Zdroj obrázku

Harry Potter a Kámen mudrců (ilustrované vydání)

Tuhle knihu už doma mám a četla jsem ji nesčetněkrát. Dokonce ji mám i v originále. Takhle krásně ilustrovanou ale ne. Kniha se mi podle náhledů moc líbí, protože obsahuje spoustu zajímavých a vtipných ilustrací, například obrázek vysvětlující co má trol v hlavě mě naprosto dostal :D

Zdroj obrázku
A to by tedy bylo všechno. Ještě by se mi hodně líbila nějaká kabelka, ale tím vás už zatěžovat nechci.

Co si letos přejete od Ježíška vy? Napište mi to do komentářů a nezapomeňte se zúčastnit vánoční giveaway, která právě na blogu probíhá.


8 komentářů:

  1. Přeju si toho hodně, kosmetiku, knížky, šperky i oblečení :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já už si pod stromeček toho ilustrovaného Harryho koupila. :) V originále, protože ten ještě nemám. Bohužel to je snad poprvé, co originál stojí víc než překlad. Česká edice stojí cca 400 korun, zato originál tisícovku (se slevou mě stál 800). Ale je zase kvalitněji udělaný a má stránky z lepšího papíru, tak mi to za to asi stojí. :) Těším se na další díly, je fakt super. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, super, taky bych ho radši v originále, ale na českých e-shopech jsem ho nikde neviděla. Ty ho máš ze zahraničního e-shopu?

      Vymazat
    2. Omg, teď jsem trochu líp zahledala a našla. Nevím, jak jsem předtím koukala.

      Vymazat
    3. Já ho mám z Neoluxoru. Podařilo se mi splašit nějakou slevu, tak ho mám za 8 stovek. :)

      Vymazat
  3. Pokud chceš vyzkoušet něco od Village Candle, doporučuji začít klidně s votivkami - jsou daleko silnější (intenzivnější) než ty od Yankee Candle. Na druhou stranu je ovšem nutné i říct, že se u této značky často stává, že knot není přesně uprostřed. Což není žádná tragédie, pokud se votivce dopřeje správná péče :)
    Za vyzkoušení stojí i značka Bridgewater Candle nebo Party Lite.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip. Zatím jsem s Village Candle hodně spokojená, takže ráda vyzkouším i další jejich svíčky. Na ostatní tebou doporučované značky se určitě mrknu.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...