středa 13. ledna 2016

Spotřebováno: prosinec 2015

Krásnou středu všem,
dnešní článek bude opět plný prázdných obalů od kosmetických produktů.


Avon matná rtěnka v odstínu Coral Cashmere
Jedna z nejhorších rtěnek, které jsem kdy doma měla, je hrozně suchá, na rtech nepříjemná, vytváří nerovnoměrné krytí a zkrátka nevypadá vůbec pěkně. Posledních pár měsíců jsem se ji snažila dopoužívat jako krémovou tvářenku a docela se mi to i dařilo, ale minulý měsíc mi upadla na zem a rozbila se. Vlastně jsem za to docela ráda, protože ji teď už můžu vyhodit do koše.


Yves Rocher Nutritive Végétal krém pro suchou až velmi suchou pleť
Nesouhlasím s tím, že by byl vhodný pro velmi suchou pleť, protože je velmi lehký, sice pěkně hydratační, ale pro velmi suchou pleť rozhodně málo. Ke konci jeho používáni jsem si i dokonce zvykla na jeho protivnou vůní připomínající kompost a celkově jsem měla krém ráda.


Yves Rocher sprchový gel s vůní Jablko a vanilka
Sprcháče od YR mám ráda a tenhle nebyl výjimkou, protože krásně voněl po sladkém jablku. Jediné co bych vytkla je balení, které je bez pumpičky nebo jakéhokoli praktického dávkovače.


Eos balzám na rty s vůní Srawberry Sorbet
Eosů mám doma hromadu a je vidět, že je poctivě používám. Strawberry Sorbet nebyla má nejoblíbenější parfemace, protože mi přišla lehounce umělá, ale nijak extra špatná také nebyla.


Cien lak na vlasy - silně tužící
Tenhle lak z Lidlu je velice dobrý. Měla jsem už dvě balení a rozhodně bych tuhle černou verzi doporučila.


Adidas parfemovaná voda pro ženy Born Original - vzorek
Na první přičichnutí se mi docela líbila, ale po rozvonění mi přišla docela tuctová a nezajímavá, plné balení bych si proto nekoupila.


Balance krém 24h pro normální a smíšenou pleť od For Life and Madaga - vzorek
Hezky vonící a příjemný krém. Hodně uvažuji o koupi plného balení.


 Tak tohle jsou poslední produkty, které jsem v roce 2015 vyhodila. Ještě bych vám chtěla sdělit, že celkem jsem za rok 2015 spotřebovala a vyhodila do koše neuvěřitelných 111 kusů kosmetických produktů včetně vzorků a průměrná spotřeba každý měsíc byla 9 produktů.

Do nového roku vám tedy přeji ať se vám daří všechnu vaši kosmetiku používat, abyste tak mohli mít pocit, že nenakupujete zbytečnosti, které ani nevyužijete.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...