sobota 27. února 2016

Wishlist: Jaro 2016

Ahoj.
Jaro je za chvílu tady, a tak je čas představit si tradiční sezónní wishlist.

Sada na úpravu obočí Brow Artist Genius Kit od L'Oréal
Chtěla bych už konečně nějakou hezkou sadu na obočí, protože to, co mám doma já, je dost špatný oční stín od Essence, který mi už teď ani moc nesedí barevně.

Zdroj obrázku

Mono oční stín v odstínu Lounge od Urban Decay
Možná víte, že už ho mám na wishlistu asi třičtvrtě roku. Když jsem ho zkoušela v Sephoře, tak jsem se prostě zamilovala, ale těch peněz za něj mi je zkrátka dost líto. Uvidíme.
Zdroj obrázku

Bronzer Milk Chocolate Soleil od Too Faced
Už hodně dlouho po něm pokukuji, pokud bude v nějaká sleva do Sephory, tak bych si ho do léta bych ráda pořídila.
Zdroj obrázku

Z kosmetiky na jaro nějak moc přání nemám, ale potřebovala bych i pár nových věcí do šatníku.

Černá menší kabelka
Ta, co mám už je značně jetá, a tak bych ji ráda vyhodila a pořídila si za ni nějakou pěknou náhradu.
Zdroj obrázku

Černé boty
Potřebuji nějaké boty, co budu moct nosit jak ke kožené bundě, tak k trenčkotu. Takovéhle nějaké by byly ideální.
Zdroj obrázku
A co byste si na jaře rádi pořídili vy?

7 komentářů:

  1. Taky sháním pěknou černou a menší kabelku, ale sehnat takovou, která by mi vyhovovala je vážně běh na dlouhou trať..

    Monča / Kosmetickerecenze.cz /

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Ty, které by se mi líbily, jsou pro mě většinou až příliš drahé :(

      Vymazat
  2. Too faced bronzer je sen :) kabelka by se nová taky šikla :D
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si pořád říkám, jestli ten bronzer opravdu potřebuji a čím dál víc mám pocit, že ano.

      Vymazat
  3. Já mám dupe Lounge ve Wet'n'Wild paletce, takže po něm už netoužím. :)

    OdpovědětVymazat
  4. O nové kabelce také přemýšlím, ale ještě nevím jakou bych chtěla. :-D

    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...