sobota 26. března 2016

Recenze: MakeUp Eraser odličovací žínka

Zdravím.

Opět tu mám pro vás jednu recenzi a tentokrát si myslím, že bude opravdu zajímavá. Někdy na začátku února jsem si v Sephoře s 20% slevou koupila super profláklou žínku na odstraňování make-upu zvanou MakeUp Eraser. V dnešní recenzi si tedy povíme, jak jsem s ní po necelých dvou měsících spokojená.


MakeUp Eraser jste určitě u zahraničních youtuberek zaznamenali. Já jsem ho na YouTube víc než rok pozorovala také a moc jsem ho pro jeho dobrou pověst chtěla vyzkoušet. Všude v zahraničních videích můžete vidět, že dotyčným žínka opravdu funguje a odličuje naprosto skvěle. Když se proto dostala nedávno do Sephory, okamžitě jsem pro ni běžela. Její plná cena je 450 Kč.


Filozofie této žínky je jednoduchá. Hadřík byste měli zkrátka navlhčit a pak si jeho pomocí zcela a naprosto dokonale odlíčit celý obličej včetně stínů, řasenky i voděodolných linek. Hadřík by neměl dle mých informací být čímkoli napuštěn a zázrakem by tak měla být látka samotná. Výhodou číslo jedna tedy je, že už nikdy nebudete potřebovat žádné odličovací přípravky. Druhou výhodou je možnost jeho opakovaného použití. Žínku totiž prý můžete až 1000x vyprat a znovu použít. Prát ji můžete jak v ruce, tak v pračce. Zákonitě byste tedy měli díky této žínce docela výrazně pošetřit peníze a vlastně i životní prostředí. To by bylo k tomu, co výrobce slibuje, vše. Nyní vám povím, co si myslím já.


Žínka je supr heboučká, chlupaťoučká a opravdu funguje. Neřekla bych, že je to až taková bomba, jak to někdy ze zahraničních videí může působit, ale skutečně (pro mě z celkem nepochopitelných důvodů) velmi obstojně odstraňuje makeup a poradí si s řasenkou i voděodolnou tužkou na oči. Jak je to možné? To bych také ráda věděla.


Jak postupuji já? Žínku vždy namočím, trochu vyždímu a pak krouživými pohyby velmi jemně přejíždím přes oči, než vše odlíčím. Rozhodně to není o nic rychlejší než odličování dvoufázovým odličovačem. Řekla bych dokonce, že to trvá o něco maličko déle, ale vážně se všechen makeup dost dobře dostane z očí pryč. Žínka navíc vůbec nedráždí oči a je mi na jejich odlíčení nakonec daleko příjemnější než kdejaký odličovač nebo micelární voda. Po odlíčení není pleť nijak citlivá ani suchá, jen velmi příjemně čistá. MakeUp Eraser má dvě různé strany. Jedna by měla sloužit k odlíčení a druhá k peelingu. Já v nich velký rozdíl nevidím (jen má prostě jedna delší a druhá kratší chloupky) a k odličování používám obě.



Co je maličko otrava je, že ji musíte vždy před použitím namočit a po použití vyprat. Vzít vatový tamponek a pak ho vyhodit do koše je přece jen jednodušší. Spousta lidí si i stěžuje, že se žínka nedá vyprat zcela dočista. Já tento problém nemám. Žínku čistím hned po použití, dokud v ní odlíčený makeup zcela nezaschne a bez větších obtíží mám pak žínku zase čisťoučkou jako po prvním vybalení.


Pokud jste jako já, možná vás napadlo, že by třeba stejně dobře mohla odličovat i jakákoli jiná žínka, kterou si koupíte a nebude stát skoro pětikilko. Udělala jsem proto malý experiment. Na ruku jsem si v docela silné vrstvě nanesla voděodolné gelové linky v tužce SxandalEyes od Rimmel, o kterých vím, že skvěle drží a jsou skutečně voděodolné. Nakreslila jsem s nimi takové dvě silnější čáry. Nechala jsem je chvíli zaschnout a potom jsem obyčejným navlhčeným ručníčkem linky odličovala. Na druhou čáru jsem použila navlhčený MakeUp Eraser. Rozdíl je dost evidentní a můžete se na něj podívat na fotkách dole. Chudák ručníček to projel na celé čáře.


Jak můžete vidět, čára vpravo skoro úplně zmizela. Právě tu jsem odličovala MakeUp Eraserem. Čára odličovaná ručníčkem (levá) se pouze trochu rozšmudlala, ale neodlíčilo se v podstatě téměř nic.


Ručníček po odličování
MakeUp Eraser po odličování
Můj závěr je tedy následující. Žínka opravdu odličuje a to velmi slušně. Poradí si i voděodolnou tužkou a ani řasenka jí velký problém nedělá. Je to výrazně rychlejší odlíčení než pomocí tamponku a odličovače? Není. Pro mě je to ale velmi příjemný způsob odlíčení a obzvláště oceňuji i to, že se mohu odlíčit, aniž bych si předtím vyndala kontaktní čočky, což je pro mě s jakýmkoli jiným odličovačem nemyslitelné. Já jsem tedy spokojená a žínku používám velmi ráda. Opravdu si myslím, že se s ní dá ušetřit, takže mi vlastně ani ta prvotní investice nepřipadá tak vysoká. Nevýhodu vidím pouze v tom, že ji musíte pravidelně prát. 

Hodocení: 9/10

Co si o této žínce myslíte vy? Líbí se vám, nebo dáváte přednost odličovačům a vatovým tamponkům?


8 komentářů:

  1. Nemám tuto žínku a jsem ráda. Koupila jsem si totiž odličovací rukavičku, která funguje stejně. Líbí se mi filozofie a ekologičnost těchto výrobků, ale strašně mě nebaví o ně pečovat a pořád je sušit. Takže jsem se vrátila zase ke svým odličovačům a rukavičku si beru třeba na cesty, protože ušetří místo v tašce a navíc se nerozlije :-)

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto tě chápu, rozhodně to není věc pro každého a údržba bude určitě spoustu lidí otravovat. Je to ostatně trochu podobný problém jako s Beauty Blenderem.

      Vymazat
  2. Tohle mě láká víc než kdejaká Too Faced paletka :-) Sice je cena vyšší ale věřím že je toto odličování ideální když člověk přijde rádo domů z kalby a není schopen se jít odlíčit běžným způsobem.

    OdpovědětVymazat
  3. Přijde mi to jako šikovný nápad, ale asi bych ji taky nevydržela každý den prát. Jde vyprat třeba jen mýdlem?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud ji pereš hned po odlíčení, tak ji podle mě mýdlem bez větších problému vyčistíš. Když v ní make-up zaschne, jde to hůř. V tom případě se mi osvědčil stejně jako na Beauty Blender čisticí gel od Garnier.

      Vymazat
  4. Ta žínka vypadá opravdu skěle, možná si ji časem pořídím :)
    Double Infinity by Ella

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se do téhle žínky naprosto zamilovala a dokonce jsem si už pořídila i druhou k příteli, což už o něčem svědčí. ;) Pro mě je její největší výhoda, že si ji mohu vzít třeba s sebou do sprchy a odlíčit se tam. S čištěním makeup eraseru jsem problém taky nikdy neměla, běžně ji peru v ruce hned po odlíčení a jednou za čas ji hodím do pračky, jen nepřidávám aviváž, přece jen jde pak žínka do kontaktu s očima a nějak té aviváži asi nevěřím. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...