neděle 25. září 2016

Nákupy: červen, červenec, srpen, září 2016

Ahoj,

vítám vás opět u nákupů. Tentokrát to budou nákupy za poměrně dlouhou dobu -  za poslední čtyři měsíce. Vzhledem k tomu, že většinu z těchto produktů už chvilku doma mám a stihla jsem si na ně už udělat i nějaký názor, můžu vám k nim napsat i trochu obsáhlejší popis.


Urban Decay Naked Palette (plná cena asi 1400 Kč)
Tuhle paletku jsem si přála už dlouho, takže když se objevila sleva do Sephory, věděla jsem, co si koupím. Už dlouho používám Undressed od Makeup Academy, která je Nakedkou inspirovaná a barvy v této paletě mi hodně vyhovovaly, bohužel kvalita mi po nějaké době přestala stačit. Když teď obě palety porovnám, rozhodně se podle mě vyplatí investovat do Naked, se stíny se daleko lépe pracuje, jsou pigmentovanější a obecně hezčí. Zatím jsem tedy s Naked velmi spokojená.


Freedom paletka očních stínů Chasing Rainbows (se slevou v Těte asi 160 Kč, plná cena 199 Kč)
Pokud se nemýlím, tak můžete ještě do konce září nakoupit v Tetě nad 500 Kč a dostat slevu 20% na celý nákup. S takovou akcí jsem se rozhodla si koupit nějakou hodně barevnou paletku stínů od Freedom (a taky hromadu čistících prostředků a gelů na praní). Barevné stíny příliš často nevyužiji, ale občas mě mrzí, že jich doma nemám víc. Tato paletka je celkem povedená.  Především třpytivé stíny jsou pěkně pigmentované, bohužel dvě matné - neonově žlutá a růžová - jsou na tom s kvalitou dost mizerně. I tak mě tato paletka docela baví.


Nars Radiant Creamy Concealer - krémový korektor v odstínu Vanilla (plná cena kolem 900 Kč v Sephoře)
Tenhle chlapík byl na mém wishlistu hoooodně dlouhou dobu. Opět jsem ho koupila se slevou a docela se bála, že můj oblíbený korektor Fit Me od Maybelline neporazí. Porazil. Pro mě dost nečekaně je tenhle korektor zatím opravdu ten nejlepší, který jsem zkoušela, Fit Me mám ráda pořád, ale Nars o fous lépe kryje a déle na pleti vydrží.


Too Faced Milk Chocolate Soleil Bronzer (plná cena kolem 800 Kč v Sephoře)
Ten tak krásně voní po čokoládě! Čokoládová parfemace u kosmetiky není mojí nejoblíbenější, ale Too Faced ji má zmáklou. Bronzer je velmi slušný, má hezké balení, barvu s víceméně neutrálním podtónem, který mi pěkně sedí, dobrou výdrž a práce s ním je pohodlná. Nejsem si zcela jistá, jestli je to must have, ale jsem ráda, že ho mám.


Rimmel řasenka Wake Me Up (asi 180 Kč v akci)
Hodně jsem se této řasence vyhýbala, protože její okurková parfemace mě dost odrazovala. Sestřenice mi ji ale velmi doporučovala, protože by prý údajně měla být stejně dobrá jako Too Faced Better than Sex. To mě docela nalákalo, protože Too Faced za 690 Kč mi přijde přeci jen kapku drahá :) Mně ale bohužel Wake Me Up nevyhovuje. Je pravda, že má kartáček trochu podobný jako Too Faced, náplň je ale o mnoho tekutější, a proto mi řasy víc slepuje a nedělá mi zdaleka takový objem, jaký bych si představovala. Není to špatná řasenka, ale Maybelline Collosalky mi z drogerie asi vyhovují víc.


Too Faced řasenka Better than Sex (690 Kč)

Protože jsem byla lehce zklamaná z Rimmel řasenky a měla jsem do Sephory slevu, koupila jsem si backup téhle řasenky a pomalu se začínám smiřovat s tím, že za ni levnější náhradu nenajdu :(


Tony Moly Panda's Dream tyčinka na oční okolí So Cool Eye Stick (290 Kč / 9 g)
Tomu balení jsem prostě nemohla odolat. Překvapilo mě ale, jak moc mi tato tyčinka vyhovuje. Aplikace je neuvěřitelně příjemná, tyčinka oční okolí zchladí a trochu i hydratuje. Většinou mám s očními krémy velký problém. Když je aplikuji večer, ráno se pak probudím s napuchlými očními víčky a podrážděnýma očima bez ohledu na to, jak opatrně se snažím krém na oční okolí nanést. Tato tyčinka mi nic takového nedělá, takže i když bych si představovala hydrataci o něco lepší, jsem velmi spokojená a myslím, že si pandu koupím znovu.


Líbí se vám něco z mých nákupů? Inspirovali jste se? 





13 komentářů:

  1. Řasenka Better than Sex je skvělá! Paletku od UD mám ale dvojku, už se pomalu dostávám na dno, takže pak určitě pořídím jedničku. Tvoje nákupy jsou super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, mám v plánu pořídit si i další Naked, začnu asi tou novou, co se sem má dostat a má být celá matná.

      Vymazat
  2. Milujem pandy a tá tyčinka vyzerá strašne roztomilo ♥♥ niečo krásne :)
    Mimlovee

    OdpovědětVymazat
  3. Na Better than Sex a korektor od NARS sa chystám už nenormálne dlho :D
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  4. Parádne nákupy :)

    Na mojom blogu prebieha giveaway,budem rada ak sa zapojíš :)
    http://blogbyweilynn.blogspot.sk/2016/10/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. tak Naked paletku ti v dobrom závidím :) to je taký môj kozmetický sen :)
    a zaujal ma aj Nars korektor :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi ta tyčinka s pandou, ta je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...