pondělí 29. září 2014

DIY: Organizér z prázdných sklenic od svíček

Také máte doma spoustu prázdných skleniček od svíček? 

Dnes vám dám takový malý tip na to, co se s takovými skleničkami dá dělat, když vám svíčka vyhoří.

Je to velice jednoduchý organizér, do kterého si můžete dát jakékoli drobnosti ať už kosmetické (lesky, balzámy na rty, rtěnky, laky na nehty,...) nebo třeba psací potřeby.



Výroba je téměř primitivní. Bude potřebovat pouze čisté skleničky od svíček a tavnou pistoli. Postup je následující. Slepíte skleničky tavnou pistolí do tvaru pyramidy, jak vidíte na obrázku a máte hotovo. Pak už jen naskládáte cokoli vás napadne do vašeho nového organizéru a můžete se z něho těšit. Já jsem do svého stojánku dala různé balzámy na rty a stromeček vyrobený z křišťálových kamínků.


Samozřejmě můžete udělat pyramidku i o více patrech, takže místo 3 skleniček použijete 6, 10, apod.

Pokud byste chtěli znát i další využití skleniček od svíček, stačí hodit do Googlu něco jako Candle Jar Organizers, stejně jako jsem to udělala já a uvidíte, že tipů najdete mraky.

Můj organizér sice není tak pěkný jako ten z mé předlohy, drží ale zatím pohromadě, a to se cení. Konkrétní video, kterým jsem se inspirovala já, najdete zde.

Co děláte se skleničkami od svíček vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...