úterý 30. září 2014

Recenze: Prostředky na čištění štětců + M.A.C. Brush Cleanser

Hezký den všem.

Dnešní recenze se bude týkat prostředku na čištění štětců od M.A.C. a také toho, proč už žádný jiný než tento čistič na štětce nechci.
M.A.C. Brush Cleanser
V minulosti jsem čističů na štětce vyzkoušela několik. Moje zkušenosti s nimi by se daly rozdělit do dvou časových úseků: období před MACem a období po MACu. 

Povíme si tedy nejdříve něco k období před MACem. Během asi 3 let jsem měla doma e.l.f., Sephoru a několik patlanců vlastní výroby podle návodů od různých alchymistů z YouTube. 


S elfem jsem byla spokojená. Smrděl (i když méně než mokrý kabuki od Sephory), ale jakž takž čistil. Potom se elf rozhodl zmenšit velikost balení z původních asi 250ml na 60ml, ale cenu ponechat stejnou (asi 95 Kč). A tak jsem se i já rozhodla, že jim na to kašlu a že už si ho neobjednám. 

Sephora Daily Makeup Brush Cleaner jsem koupila během loňských Dní Marianne. Za 60ml jsem dala se slevou asi 130 Kč (plná cena 180 Kč mám ten dojem). Kvalita čističe mi přišla zhruba srovnatelná s elfem (až na ten odér, který u Sephora čističe není), takže trochu zklamání a navíc se mi cena ani za mák nelíbila. 
Sephora Daily Makeup Brush Cleaner
Z toho důvodu jsem vždy čas od času hledala nějaký "zaručený" recept na kvalitní DIY prostředek na štětce špindíryKupodivu voněly pěkně (na mém soukromém smradometru stále mezi čističi vede e.l.f), ale nečistily, minimálně ne tak, jak bych si představovala. Proto jsem po čase těchto pokusů nechala.

Trpělivost došla. 
V červnu letošního roku jsem koupila M.A.C. Brush Cleanser a jsem za to ráda. Balení o 235 ml mě vyšlo na 350 Kč. Velmi mě překvapilo, že tento prostředek štětce vyčistí o tolik lépe než všechny výše zmíněné. Rozdíl je opravdu poznat. I štětce s bílými přírodními štětinami dokáže vyčistit opět doběla, o čemž jsem si předtím mohla nechat jen zdát. Výborně zvládá i krémové oční stíny nebo gelové oční linky. Jedinou nevýhodu vidím v balení, které je bez rozprašovače. Přelévám ho proto do lahvičky od Sephory. Žádné jiné mínus podle mě tento výrobek nemá. Není ani přehnaně drahý a navíc myslím, že máte možnost využít akce Back to MAC a dostat za 6 prázdných obalů rtěnku zdarma. 
Porovnání velikosti balení. Zleva: M.A.C. Brush Cleanser, Sephora Daily Makeup Brush Cleaner
Na rychlé každodenní čištění štětců během líčení tedy mohu M.A.C. Brush Cleanser s čistým svědomím doporučit a momentálně vím, že jiné prostředky už dál zkoušet nehodlám.

Hodnocení: 10/10 Štětce by kupovaly M.A.C.

Čím čistíte své štětce na makeup vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...