úterý 23. září 2014

Recenze: Maybelline Color Sensational lesky na rty

Hezké odpoledne.

Přemýšlela jsem, jakým článkem blog začít a myslím, že nejlepší bude na začátek nějaká pozitivní recenze. Z toho důvodu si dnes můžete přečíst něco o mých nejoblíbenějších lescích na rty od Mabelline z řady Color Sensational.
Nikdy jsem si o sobě nemyslela, že bych byla leskový typ, ale právě tyto lesky od Maybelline změnily můj názor.

Odstín 13

K dnešnímu dni vlastním 5 odstínů lesků Color Sensational Cream Gloss a 1 Color Sensational Shine Gloss. K prvnímu jsem se dostala v podstatě úplnou náhodou- vyhrála jsem ho v giveaway a hned po prvním použití jsem si ho zamilovala.

Jak už název napovídá, Cream Gloss jsou velice krémové a rty jsou s nimi hladké. Navíc si troufám tvrdit, že jsou to jedny z nejméně lepivých lesků, které jsem vyzkoušela. Proto ale také nemůžete očekávat, že vám na rtech vydrží nějak extrémně dlouho. Bez jídla a s opatrným posrkáváním pití se mnou vydrží zhruba 2 hodiny. Přesto mi však nevadí je kdykoli nanést znovu právě pro jejich příjemnost na rtech. Shine Gloss není tak krémový jako Cream Gloss, je spíš gelovitější konzistence a zdá se mi, že i o něco víc lepí.Co se týče odstínů, v drogerii ve stojanu Maybelline můžete najít poměrně slušný výběr a myslím, že se zde najde odstín pro každého. Cena se pohybuje něco přes sto korun.

Vrhneme se na konkrétní odstíny, které jsem si zatím pořídila.

Zleva: 415, 130, 137, 360, 560, 420

Color Sensational Cream Gloss

415 Coral Blush

V podstatě nenápadná růžovo-oranžová barva vhodná na denní nošení nebo k výrazně nalíčeným očím. Obsahuje drobný zlatý shimmer, který je na rtech trochu viditelný. Vzhledem k tomu, že se jedná o můj nejoblíbenější odstín, tak vám ho maximálně doporučuji.

130 Exquisite Pink

Tady se název se skutečnou barvou lesku neshoduje, protože růžový určitě není. Myslím, že se mnou budete souhlasit, že je spíše do oranžova. Opět má velmi drobný, tentokrát stříbrný shimmer, který je na rtech trochu patrný. Barva ovšem na rtech není vidět vůbec a lesk působí víceméně jako průhledný.

137 Fabulous Pink

Nečekaně opravdu růžový lesk na rty, takže název odpovídá. V porovnání s předchozími odstíny obsahuje nejvíce shimmeru. Barva je opět velmi jemná a její využití je zhruba stejné jako u odstínu 415.

360 Stellar Berry

Úžasná podzimní fialová barva s kapkou vínové a jemným stříbrným shimmerem. Tento odstín je pigmentovanější než ty předchozí, stále je ale bez problému nositelný i přes den.

560 Red Love

Tento sytě vínový odstín je zdaleka nejpigmentovanější a připomíná mi spíše tekutou rtěnku. Při opravdu důkladném studování je na rtech maličko vidět stříbrný shimmer.

Color Sensational Shine Gloss

420 Glorious Grapefruit

Jediný můj lesk ve verzi Shine Gloss a zároveň jediný bez jakéhokoli shimmeru. Barvou je celkem podobný odstínu 415, je ale kapánek víc do oranžova. 


Zleva: 415, 130, 137, 360, 560, 420


Rozhodně bych vám doporučovala jeden z těchto lesků od Mejblín vyzkoušet. Já mám radši verzi Cream Gloss a mého oblíbence už znáte.


Hodnocení:  10/10  Gotta Have 'Em All!

Vlastníte nějaký z těchto lesků na rty? Máte lip glossy vůbec rády, nebo patříte k leskohaterům?


2 komentáře:

  1. Mám ráda lesky na rty, koupila jsem si jeden i z této řady, a to Red Love. Je super :) Jinak mám nejvíc lesků asi od essence, některé odstíny už podruhé, protože jsou fajn a za dobrou cenu. :)
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem měla od Essence hodně ráda lesky Volume and Gloss, ale ty už se bohužel neprodávají. Naopak třeba ty nejznámější Stay with Me mi nikdy nevyhovovaly, protože na můj vkus moc lepily.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...