středa 24. září 2014

Recenze: Sleek paletky Oh So Special, Au Naturel a Ultra Matts V2

Příjemný den všem.

Dnešní článek bude takové představení mých paletek od Sleek.

Je mi jasné, že značku Sleek není nutné dnes už nijak uvádět, natož potom jejich paletky očních stínů, a proto se rovnou podíváme na ty, které mám ve své kosmetické sbírce já.

Zatím vlastním paletky tři: Oh So Special, Au Naturel a Ultra Matts V2. Oh So Special a Ultra Matts V2 jsem objednávala z e-shopu LovelyHair a Au Naturel jsem spolu s dalšími patlátky, která si můžeme ukázat někdy příště, zakoupila na e-shopu kosmeticky-svet.cz.
Musím říct, že s průběhem nákupu v obou obchodech jsem byla spokojená a na Kosmetickém světě nakupuji v podstatě pravidelně. Paletky seženete zhruba od 260 do 300 Kč.



Pokud se jedná o samotné paletky, tak s nimi jsem spokojená nadmíru. Ani nevím, jestli má smysl opakovat všechno, co už přede mnou řekla miliarda recenzí. Tak alespoň ve zkratce. Balení je velice jednoduché, plastové, matné černé a skladné s velkým zrcátkem uvnitř. Jedinou jeho nevýhodou je snadná ušpinitelnost. Každá paletka obsahuje 12 očních stínů, ze kterých většina je výborně pigmentovaná, velice dobře se s nimi pracuje a na víčku s bází pod oční stíny drží bez problémů.


Zleva: Au So Special, Au Naturel, Ultra Matts V2

Oh So Special

Velice univerzální paleta se stíny vhodnými jak na denní, tak večerní, výraznější líčení. Obsahuje 5 třpytivých a 7 matných stínů. Mými favority v této paletce jsou Gateau a Celebrate, které mi přijdou velmi neobvyklé a hlavně Gateau je podle mě odstín, který jen tak mezi drogerkovými stíny nenajdete. U třpytivých stínů si na pigmentaci stěžovat určitě nemůžu i hnědé matné odstíny mi přijdou dobré. Problémem je maličko Bow, který je sušší a prášivější a na světlé pleti absolutně neviditelný. Ohledně Ribbon a Pamper, dva narůžovělé matné stíny si myslím, že jsou na jednu paletku zbytečně moc a dala bych přednost, kdyby jeden z nich byl se shimmerem, ale kupodivu je používám oba. Bohužel, kamenem úrazu je Noir, který je jakoby hodně slisovaný a suchý, a proto se hůř nabírá štětcem. 
Zleva: Gateau, Celebrate

Au Naturel

Asi moje nejoblíbenější z paletek. Jsou v ní pouze 4 třpytivé stíny. Opět s ní vytvoříte jak přirozené denní, tak velmi výrazné a tmavé večerní kouřovky. Za povšimnutí rozhodně stojí minimálně odstín Conker, který je naprosto neuvěřitelně pigmentovaný, a Taupe, což je krásná lesklá, taková champagne barva. Matné Nubuck a Cappucino jsou pigmentované o dost méně, avšak s Noir tentokrát problém není a je to opravdu krásně černá barva.

Zleva: Taupe, Conker, Nubuck, Cappuccino

Ultra Matts V2

Jak určitě víte a pokud ne, tak si ještě jednou přečtěte název paletky :), všechny stíny v ní jsou zcela matné. Tuto paletku kvůli jejím víceméně tmavým odstínům hojně využívám především na podzim. V Ultra Matts V2 jsou naprosto skvěle pigmentované všechny stíny a to i Dune, ze kterého jsem měla trochu obavy. Mám pocit, že kvalita těchto matných stínů je lepší než u matných stínů v předchozích dvou paletkách a jednoznačně nejkrásnější je podle mě Villan
Ovšem pozor! Pakliže čekáte, že odstín Noir bude jako v předchozích dvou paletkách černý, tak jste na omylu. Sleek se sem totiž rozhodl šoupnout antracitovou šedou zřejmě proto, aby zmátl francouzštináře. 


Zleva: Villan, Ink, Fern


Na závěr ještě porovnání "černých" stínů ze všech tří paletek. Mimochodem, všechny swatche jsou bez báze pod oční stíny.

Zleva: Noir (Oh So Special), Noir (Au Naturel), Noir (Ultra Matts V2)
Kdybych to měla shrnout, tak celkově jsou pro mě paletky od Sleek i s malými nedostatky skvělou volbou. Pokud hledáte kvalitní paletku stínů za dobrou cenu a jestliže ještě žádnou nemáte, tak byste si ji měli určitě přát od Ježíška. 

Hodnocení: 8/10  Není černá jako černá...


Tak kterou si vyberete vy?



2 komentáře:

  1. Já mám tu Ultra Matts V1 a je super! A jiná se mi ani nelíbí :D
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti docela závidím, když se ti jiná ani nelíbí, tak aspoň nemáš potřebu je skupovat všechny, jako to někdy cítím já :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...