středa 24. září 2014

Recenze: Sephora Professionnel Kabuki Brush #50

Zdravím.


Dnes se podíváme na něco, co mám doma už poměrně dlouhou dobu, a tak můžu s čistým svědomím recenzovat.

Jedná se o kabuki štětec od značky Sephora, který jsem dostala k svátku asi před dvěma lety. Moc jsem toužila jednoho takového mazlíčka doma mít, a proto jsem byla ráda, když se mi přání splnilo. Překvapením pro mě však bylo, když jsem se dozvěděla, že se jedná o štětcového prcka ze Sephory, kterého tam přítel koupil za plnou cenu a která je myslím okolo tří set korun. O to větší bylo moje zklamání ze zjištění, že tenhle kabuki zas taková bomba, za kterou se vyplatí dávat tři kilka není.



Co se týče vzhledu a velikosti, je moc hezký a roztomilý, protože je to takový mrňous, který se vám bez problémů vejde do kabelky a nebude zabírat místo. Nemá ovšem žádné pouzdro a tak by se mohl snadno poničit nebo by minimálně mohl zašpinit všechno, čeho se dotkne pudrem či tvářenkou, podle toho, na co se ho rozhodnete používat. Navíc, já nevím jak vy, ale mně je opravdu líto dávat štětec za tři sta do kabelky, natož ho tam pak dát jen tak naholo bez obalu.

Chlup štětce je přírodní a měl by být z kozy. Je velice hustý a pokud budete nanášet např. pudr roztíráním a dlouhými tahy, tak vám bude připadat i hebký. Já ovšem ráda pudr do pleti vklepávám a v takovém případě tento štětec docela nepříjemně píchá. Výsledek je potom hezký, na to si stěžovat nemůžu, ale přes tu jeho pichlavost se prostě přenést nedokážu.

Další věcí, která mi na tomto štětci vysloveně vadí, je zápach po jeho vyčištění. Když ho jednou za čas vyčistím šamponem a opláchnu vodou, chlupy začnou zapáchat, nepřeháním, jako mokrý pes. Jakmile štětec uschne, zápach je pryč, ale stejně to není nic, co byste chtěli pozorovat, respektive cítit u svého kosmetického štětce. Chlup z něho jednou za čas vypadne, ale není to nic drastického.




Z úcty k tomu, že byl tak drahý a navíc dárek jsem ho používala něco přes rok jako štětec na pudr a píchala se s ním do obličeje. Později jsem na pudr našla lepšího pomocníka a tento odložila. V současné době ho používám na takové doladění vzhledu po nanesení tvářenky a bronzeru, aby se vše pěkně spojilo a do ztracena rozmazalo. K tomuto účelu slouží výborně. Jsem si ale dost jistá, že jakýkoli jiný kabuki za třetinovou cenu by udělal službu úplně stejnou.

Celkově vám tento štětec nedoporučuji, přestože nemohu říct, že je vyloženě špatný. Jen si myslím, že za stejné a možná menší peníze seženete i méně pichlavého a smradlavého kabukáčka.


Hodnocení: 5/10  Smelly goat, smelly goat, what are they feeding you?

Máte doma něco, na co jste se těšili, ale zklamalo vás to?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...