úterý 21. října 2014

Birthday Haul 2014

Říjen je jeden z mých oblíbených měsíců. Ve škole se toho zatím ještě moc neděje, počasí je přesně tak podzimní, jak ho mám ráda, ale především je to měsíc, ve kterém jsem se narodila.

Dnes se s vámi proto podělím o něco málo z dárků, které jsem k narozeninám dostala. Rozhodla jsem se to omezit pouze na kosmetické dárky. Není jich pravda mnoho, ale přesto za ukázku, myslím, stojí.
Ceny ani informaci o tom, kde můžete tuto kosmetiku koupit uvádět nebudu právě kvůli tomu, že to byly dárky.

Lady Gaga Fame - parfemovaná voda (30ml)

Minulé Vánoce jsem již tuto parfemovanou vodu měla a byla jsem z ní nadšená. Jedná se o jednu z mých nejoblíbenějších vůní. Je těžší a sladší a pro mě k podzimu prostě patří. Její písničky sice neposlouchám, ale voňavku má Gagule boží.





Manufaktura - Vlasový šampon s vínem a panthenolem pro normální až suché vlasy (300ml) a Sprchový gel s vínem a obilnými výtažky (300ml) 

Ani jeden z těchto produktů jsem zatím nezkoušela, musím ale říct, že oba naprosto úžasně voní. Je to, jako když otevřete pytlík kyselých želé bonbonů.


Garnier Pure Fruit Energy - Energizující čiticí gel  (200ml) a Energizující peelingový gel (150ml)

Oboje je pro smíšenou až mastnou pokožku, což úplně nemám, ale uvidíme. Párkrát jsem je zatím použila a byla jsem poměrně spokojená. Peeling se zdá být velice jemný, a to mi vyhovuje. Vůně je opět moc hezká. Oba gely obsahují výtažky z grepu a granátového jablka a podle toho také voní.


Tak to je z kosmetiky, kterou jsem dostala k narozeninám, vše. Nepochybuji o tom, že ještě sama sobě něco k narozeninám koupím, ale o tom zase jindy.

Máte doma Lady Gaga parfemovanou vodu? Jaká je vaše oblíbená podzimní vůně?

Přeji hezký den.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...