sobota 18. října 2014

Recenze: Missha Signature Real Complete BB Cream

Hezký podzimní den.

Poslední z recenzí na téma Nejlepší make-up je tu.
Dnes se podíváme blíže na BB cream od značky Missha. Vím, že BBčka už nejsou úplně v kurzu a modernější jsou teď CC krémy, přesto si ale myslím, že Signature Real stojí minimálně za zmínku.

Svůj zatím poslední Missha Signature Real Complete BB Cream jsem koupila za 510 Kč/45g na e-shopu Kosmetický svět Madalen. Toto je mé druhé balení a jsem pevně přesvědčená, že BBčka od Misshy budu kupovat i nadále. Cena je sice vyšší než u make-upů z drogerie, stejně tak je ale i kvalita tohoto BB krému. Pominu všechno, co o něm píše výrobce, to si můžete najít a přečíst kdekoli, a řeknu vám, co si o tomto BBčku myslím já.




Balení make-upu je jedním slovem lábuž. Je plastové, bytelné a s pumpičkou. Víc bych si nemohla přát. Navíc podle mě i hezky vypadá a když jste taková marnivka jako já, tak je pro vás vzhled výrobku pomalu stejně tak důležitý jako jeho obsah.

Mé první balení bylo v odstínu 21 Light Pink Beige, který si myslím, že je naprosto vhodný pro všechny světlopleťky jako jsem já. Nemyslím, že by jeho podtón byl do růžova, spíš bych řekla neutrální, ale já jsem s poznáním podtónu čehokoli měla dycinky krapítek problém, takže mě neberte moc vážně. Nyní mám odstín 13 Light Milky Beige, který je ještě světlejší než 21 a troufám si říct, že je až moc světlý, i když teď na zimu to bude možná akorát. Míchám ho s jinými make-upy, které jsou tmavé a chci je domatlat, takže namíchat si barvu přesně pro sebe teď není žádný problém.

Konzistence (nehledě na odstín), jak už název trochu napovídá, je velice krémová. Krásně se nanáší štětcem i prsty a výsledek je vždy přirozený. Pleť je sjednocená díky střednímu krytí make-upu a vypadá opravdu bezvadně. Všimla jsem si, že pokud mám na sobě tento make-up, hodně žen, dívek, slečen mi pleť chválí (chlapi bohužel ne, páč ty si takových věcí očividně nevšímají). Bázi pod BB krémy nepoužívám, protože si myslím, že to není potřeba. Co oceňuji na tomto BB krému asi nejvíce, je skutečnost, že nezvýrazňuje žádná lehce suchá místa na pleti a ani po několika hodinách se neshlukuje v žádných záhybech obličeje a neupozorňuje tak na svoji přítomnost, jako se mi to stává u jiných make-upů.

Výdrž BBčka na obličeji je také velmi slušná v porovnání s jinými make-upy a celkově si proto myslím, že Missha Signature Real Complete BB Cream je ten nejlepší make-up, který jsem kdy měla možnost vyzkoušet. Jako příjemný bonus hlavně na léto vidím SPF 25/PA +++.

Odstín 13
Na závěr bych ráda řekla, že díky indiciím v této a minulých recenzích je možno si všimnout, že mám radši BB creams (nemluvím o drogerkových břečkách, které spíše než make-up/BB cream připomínají naoranžovělou vodu) než make-upy. Jak už ale bylo uvedeno v první recenzi, nemyslím, že by byl mezi BB krémy a make-upy nějaký signifikantní rozdíl, pro mě jsou to jen skvělé, krémové make-upy s vlastnostmi, které mi nanejvýš vyhovují.

Hodnocení: 10/10 Lepší už to být ani nemůže.

Jako bonus ještě porovnání balení a odstínů make-upů/BB krémů z předchozích recenzí:

Zleva: Missha Signature Real Complete BB Cream, Bourjois Flower Perfection, Holika Holika Clearing Petit BB
Zleva: Bourjois, Holika Holika, Missha
Recenzi na Bourjois Flower Perfection najdete zde.
Recenzi na Holika Holika Clearing BB najdete zde.

Máte toto BBčko? Nebo vás BB krémy nikdy nezaujaly?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...