pondělí 13. října 2014

Recenze: Bourjois Flower Perfection

Dobrý večer.

Chtěla bych dnes odstartovat třídílnou minisérii recenzí na téma: Nejlepší make-upy. Dnes a ještě v následujících dvou článcích se tedy můžete těšit na recenze tří make-upů, které vlastním, dlouhodobě používám a domnívám se, že jsou nejlepší, že všech, které jsem vyzkoušela. Nejdříve bych ráda podotkla, že BB creams jsou podle mého názoru pořád jen make-upy. To jen aby vás nepřekvapilo, že se v těchto make-upových recenzích BBčka objeví.

Prvním make-upem, na který se podíváme a který obsadil pomyslné 3. místo je Bourjois Flower Perfection. Před nějakou dobou jsem ho koupila v parfumerii Marionnaud za 399 Kč. Balení má 30ml. Myslím, že se víc vyplatí ho koupit přes internet, dá se tam sehnat za daleko lepší cenu. Vyhnu se oficiálnímu popisu, který uvádí výrobce, protože ten je jako u většiny výrobků zveličený.





Balení je fajn, pokud s ním nechcete cestovat. Skleněná lahvička je něco, co vždy s radostí uvítám a pumpička jakbysmet. Zbytečná mi přijde houbička ve víčku, kterou nevyužijete. Díky ní je balení, respektive víčko dost humpolácké a pokud houbičku někdy použijete, tak bude i fest zaprasené.

Já jsem koupila odstín 51, který by dle mých informací měl být nejsvětlejší. Bourjois je celkem známé pro žlutý podtón svých make-upů a ani tento není výjimkou. Mně žluté podtóny vyhovují, mám totiž pocit, že například dosti růžové make-upy od Dermacolu podtrhují růžovost mých tváří a zarudlost v oblasti kolem nosu a tím ze mě dělají růžového čuníčka. Odstín samotný by ale k mé úplné spokojenosti přeci jenom mohl být ještě o chlup (možná dva chlupy) světlejší.

Tento make-up by měl být matující. S tím celkem souhlasím, i když očekávat, že zmatnění pleti bude díky tomuto make-upu celodenní, by bylo kapku naivní. Nanášení je celkem bezproblémové, ale rozhodně bych k tomu doporučovala štětec. Je totiž potřeba tento make-up hodně rozetřít a trochu si s ním pohrát, aby byl výsledek co nejlepší. Krytí si myslím, že je střední a na make-up naprosto dostačující. Já ale nejsem fanouškem vysoce krycích make-upů. Výdrž je dobrá a dokonce se mi i líbí, jak make-up voní.

Problém nastává, pokud máte trochu sušší pleť. Jákákoli sušší místa totiž tento make-up zvýrazňuje, což je také jeho často kritizovaná vlastnost. Jako majitelka normální až smíšené pleti toto pozoruji hlavně na podzim a v zimě v okolí nosu a na tvářích. Tento problém u mě ale celkem úspěšně řeší báze pod make-up nebo hydratační krém místo báze. Make-up navíc obsahuje SPF 15.


Bourjois Flower Perfection patří momentálně k mým nejoblíbenějším make-upům. Doporučovala bych ho všem, kteří hledají žlutý podtón make-upu, sřední krytí a nemají suchou pleť.

Hodnocení: 7.5/10 
Vzkaz pro Bourjois: Udělejte mi ještě světlejší odstín a koupím si ho znovu.

Máte nějaké make-upy od Bourjois? Líbí se vám tento?


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...