středa 10. prosince 2014

Oblíbená kosmetika: dobré bronzery za dobrou cenu

Zdravím.

Nedávno jste si zde na blogu mohli přečíst článek o třech tvářenkách a dnes to pro změnu bude o třech bronzerech. Takže enjoy :)



Gabriella Salvete - bronzový hydratační pudr

Měl by mít ochranný faktor SPF 15, proto si myslím, že je fajn na léto, kdy ho také nejvíc používám. Můj odstín je 01, který je velmi světlý a jen o maličko tmavší než moje pleť. Je docela hodně třpytivý, což je další důvod, proč je vhodnější na léto. Není to sice nic na konturování, na světlé pleti ale vypadá krásně a vytváří velmi přirozený lehce opálený vzhled. Podle jeho stavu také můžete vidět, že ho opravdu hodně používám. Pigmentovaný je dobře a práší dle mého soudu jen málo. Má neutrální podtón, který není vůbec do oranžova (hurá). Balení je celkem hezké, se zrcátkem a labutěnkou. Jeho velikost je 8g a cena je, myslím, okolo 150 Kč bez akce či jakékoli slevy.



Makeup Revolution London - Bronze Shimmer Highlight

Neskutečně obří 15 gramový bronzer. Je tvořen třemi pruhy různých odstínů hnědé a ani jedna z nich není do oranžova (třikrát hurá). Pigmentace není špatná, přášivost je opět celkem nízká. S výrokem Shimmer a Highlight si myslím, že to Makeup Revolution trochu přehnal, protože třpytek se na obličej moc nepřenese, a proto s ním klidně můžete i konturovat, pokud jste spíše světlejší pleti. Jako highlighter si ho upřímně taky moc představit nedokážu, minimálně pro mě je i ta nejsvětlejší barva na rozjasňovač moc tmavá a málo rozjasňující. Jako bronzer ale slouží výborně. Já jsem ho koupila asi za 4 libry v Londýně.



Zleva: mix všech tří pruhů, světlý pruh, prostřední pruh, tmavý pruh

Sleek - Face Form Contouring and Blush Palette

Vloni k Vánocům jsem tuto paletku dostala v odstínu Fair. Bronzer v ní je ze všech tří zmíněných nejméně prášivý a nejvíce pigmentovaný. Přestože je v odstínu Fair, je docela tmavý a pro mě vhodný především na konturování. Je zcela matný a na tváři opravdu dlouho vydrží. Odstín opět není do oranžova (naposledy hurá). Cena se pohybuje kolem 300 Kč a celá paletka má 20g. Vzhledem k tomu, že obsahuje i rozjasňovač, tvářenku a velké zrcátko, je skvělým multifunkčím společníkem na cestování, se kterým můžete snadno nalíčit tvář i oči.



Na poslední fotografii můžete vidět porovnání swatchů všech tří bronzerů.

Odspodu: Sleek, Makeup Revolution London, Gabriella Salvete
Všechny tři tyto bronzery patří mezi mé nejoblíbenější a velmi ráda je používám, a to nejen v létě, ale během celého roku.

Zaujal vás některý z těchto bronzerů nebo je doma dokonce máte?

2 komentáře:

  1. Nemám ani jeden z nich, ale nejvíc se mi líbí ten první :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gabriella Salvete je jeden z prvních bronzerů, které jsem si kdy koupila. Jsem s ním opravdu spokojená, takže ho můžu jedině doporučit :) Navíc je k sehnání v kdejaké drogerii.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...