pondělí 8. prosince 2014

Spotřebováno: listopad 2014

Krásný den.

Po nákupech opět přichází článek se spotřebovanými produkty tohoto měsíce. Tentokrát to tedy není moc slavné a prázdných obalů budu vyhazovat jen málo.

Essence - Nail Art Express Dry Drops

Toto je moje již druhé balení těchto kapiček na rychlejší zasychání laku na nehty a doma mám už připravené třetí. Na mé nehty fungují, tuším ale, že už se neprodávají.



Labello Pure&Natural s vůní Milk&Honey

O Labellu jsem dělala nedávno celý článek, takže pokud vás zajímá, proč mám tyto balzámy ráda, podívejte se sem. Tenhle mléčno-medový balzám si určitě pořídím znovu.


Pantene 2minutová intenzivní obnovující maska na vlasy

Pantene masku jsem kdysi vyhrála v giveaway spolu se šamponem a balzámem na vlasy. Maska mi velice vyhovovala, a proto se nákupu produktů na vlasy od Pantene nebudu nebránit ani v budoucnu.


Timotei šampon pro normální až mastné vlasy

Šampon měl být bez silikonů, parabenů a barviv a měl zanechat vlasy svěží, lehké a krásné. Ani nevím, jaký na něho mám názor. Nebyl špatný, vysušoval vlasy trochu víc, než bych si představovala a celkově ve mě nezanechal žádné výraznější dojmy. Příště zase zkusím něco jiného.


Vzorečky krémů od Yves Rocher a tělového másla od Sephory

Vzorky Yves Rocher jsem dostala, když jsem si u nich nedávno založila věrnostní kartičku. Noční krém Elixir 7.9 ani 24 hodinový krém Hydra Végétal mě bohužel nezaujaly. Oba byly dost mastné, ani jeden z nich mi nevoněl a Elixir 7.9 mě na obličeji štípal. Na základě těchto vzorků si plné balení určitě nekoupím. Co se týče Sephora Super supreme body butter, tak ten neurazí, ani nenadchne. Je to takové normální tělové máslo.


Spotřebovali jste tento měsíc víc patlátek než já?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...