sobota 17. ledna 2015

Nejlepší kosmetické stětce roku 2014

Ahoj.

Dalším článkem ze série nejoblíbenějších kosmetických produktů je tu. Dnes se s vámi podělím o to, které kosmetické štětce mám nejradši. 




Sigma Round Kabuki - F82

Můj oblíbený pomocník na nanášení makeupu. Tvar štětce mi ze všech štětců na makeup, které mám vyhovuje nejvíc. Na štětce od Sigmy jsem dělala recenzi, takže pokud vás zajímá něco o F82, můžete si to přečíst zde.


Hakuro H21

Pro mě nejlepší a nejpoužívanější štětec na tvářenku z přírodního chlupu, díky kterému si poradí i se zapečenou tvářenkou od Bourjois. 


Sigma Blending - E25

První ze dvou mých oblíbených štětců na oči. Recenze zde.


Hakuro H79

Druhý nejoblíbenější štětec na oči. Kvalitou i možnostmi využití je srovnatelný se Sigmou E25, jen má chlup o něco kratší a rukojeť o něco delší.


UBU No. 31

Zkosený štětec, který je pro mně osobně nejlepší na kouřovou linku stínem a nebo na nanesení stínu podél řas na spodní víčko. Je trochu silnější, takže tenkou horní linku s ním ale neuděláte.


+ Bonus

M.A.C. Brush Cleanser



Další z objevů tohoto roku, který rozhodně mohu jedině doporučit. Opět jsem mu věnovala článek, který najdete zde.
Nedávno jsem si v DM koupila i ten nový čistič na štětce od Ebelinu a musím uznat, že není vůbec špatný. Čistí překvapivě dobře (i když M.A.C je podle mě pořád lepší), jen mi vadí jeho silný alkoholový odér. Zároveň se trochu bojím, že pokud obsahuje hodně alkoholu, mohl by vysušovat a tím i ničit přírodní chlup štětců. Z tohoto důvodu asi v budoucnu zůstanu věrná MACu.

Které štětce na makeup používáte nejraději vy?


4 komentáře:

  1. se stetci od Sigmy i od Hakuro, co mam, jsem moc spokojena.
    Mými nejpouzivanejsimi stetci vubec jsou velice stále tyto tri: MAC 239, MAC 217 a Clinique Blush Brush

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M.A.C. štětce ti teda trochu závidím, zrovna tyhle dva by se mi taky líbily.

      Vymazat
    2. Hele obzvlaste co se tyka te 217, tak to ani nemusis, je mnoha firmami kopirovany a vicemene "na chlup" stejny dela plno ostatnich - za mensi peniz. Ja mam od konkurence jeste od Hakuro a Sigma a oba jsou fakt skorem totozne - takze nemusis smutnit:-).

      Vymazat
    3. Tak to si mě celkem uklidnila. Bude se mi dneska líp usínat, když vím, že štětce od M.A.C. tak nutně nepotřebuji :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...