středa 21. ledna 2015

Nejvoňavější svíčky od Yankee Candle za rok 2014

Ahoj.

Dnešní článek bude nekosmetický, ale doufám, že mi to odpustíte. Svíčky od Yankee Candle jsem si hodně oblíbila a především v zimě pálím jednu za druhou. Kupuji především vonné vosky do aromalampy a dnes si představíme vůně, které jsem vyzkoušela a líbily se mi nejvíc. Ještě bych chtěla zmínit, že mám obecně radši vůně z kategorie svěží, takže podle toho dnešní výběr bude i vypadat :)



Mojí nejoblíbenější ze všech vůní, které jsem měla možnost očuchat, je Amber Moon. Podle oficiálního popisku ze stránek www.yankeesvicky.cz se jedná o vůni ambry, pačuli a santalového dřeva. Podle mě je to sladce dřevitá vůně vhodná především na podzimní ovoňování bytu. Je to první vůně, od které mám i velký housewarmer.



Na druhé místo bych zařadila vůni Clean Cotton, která patří mezi Platinové vůně, čili mezi ty světově nejprodávanější. Je to neuvěřitelně čistá vůně, která vám připomene právě vyprané ložní prádlo. Myslím, že je vynikající do obývacího pokoje nebo ložnice. Její malou sestrou, která je jí dost podobná, je Soft Blanket.

Zdroj obrázku

Další vůní je Midnight Jasmine. Je to krásná čistá a jemná květinová vůně, která se výborně hodí do menších místností. Rozhodně ji koupím znovu, hned jak budu mít možnost.



Vzhledem k ročnímu období vám ještě ukážu své vyloženě zimní favority. Dokonalou vůní do místnosti s vánočním stromkem byla letos Christmas Garland. Vůně mě sice přes obal moc nezaujala a bála sem se, že bude vonět jako osvěžovač vzduchu na toaletu, ve skutečnosti ale vosk voněl úžasně a hlavně opravdově po jehličí a ještě trochu něčem sladkém.
Zdroj obrázku
Další zimní a v tomto případě vyloženě vánoční vůní, je Christmas Memories. Tato vůně vůbec neodpovídá mým obvyklým preferencím, protože je hodně výrazná, sladká a kořeněná. Z tohoto důvodu se mi přes obal vůbec nelíbila. Po zapálení aromalampy jsem ale změnila názor. Vůně je sice výraznější, ale k období Vánoc se hodila skvěle. Nejvíc jsem v ní asi cítila hřebíček a skořici, ingredience jejichž vůně je dost štiplavá a často mi vadí, ale u tohoto vosku byla jejich kombinace velice příjemná. Tuto vůni bych pro její intenzitu doporučila spíš pro větší místnosti. 

Zdroj obrázku
Poslední vůní, kterou bych vám ráda doporučila, především pokud budete svíčku zapalovat v přítomnosti nějakého pána, je Silver Birch. Jedná o svěží dřevitou vůni a voní zkrátka jako umytý a navoněný chlap :)

Zdroj obrázku
Tak tohle jsou moji favorité z vůní Yankee Candle za rok 2014. Doufám, že vám moc nevadí, že dnešní článek nebyl o kosmetice a i přesto se vám líbil.

Zkoušeli jste Yankee Candle? Voní vám? Jaká je vaše oblíbená vůně? 






1 komentář:

  1. Já mám tyto svíčky taky ráda :-) . Provoní to tu docela hezky, akorát to dlouho nevydrží, takže jsem si koupila ještě osvěžovač vzduchu . Mám ráda, když nám to doma hezky voní. Mít tu hezky uklizeno, voňavo, dát si skleničku vína, pustit si pěkný film, tak si představuji ideální dny, kterých je ale bohužel málo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...