sobota 28. března 2015

Nákupy: březen 2015

Zase ty nákupy. Tradičně na začátku měsíce přichází výpis věcí, které jsem si koupila za uplynulý měsíc.


Avon tvářenka Idela Liminous v odstínu Heavenly Pink (6g)

Jednu tuto tvářenku pouze v jiném odstínu už doma mám a patří k mým nejoblíbenějším, takže za cenu asi 149 Kč jsem si jednoznačně musela pořídit další.




L'Oréal Colour Caresse Wet Shine Stain v odstínu 102 Romy

Lesk respektive stain na rty, který mě velmi zaujal a zatím mě moc baví. Přemýšlím i o jiných odstínech. Cenu si bohužel moc nepamatuji, ale kupovala jsem ho v akci v Tetě za asi 150 Kč.




Labello Pure&Natural, vůně Olive&Lemon (4,8 g/5,5 ml)

Moji zálibu v těchto balzámech určitě už znáte. Koupeno v Tetě za 39 Kč.


Rimmel Laky na nehty Glitter Bomb v odstínech 020 Midnight Mistletoe a 021 Bedazzle (8 ml)

Laky od Rimmelu mám ráda a tyhle vypadají úžasně. Koupila jsem je v Tetě za 49 Kč.


M.A.C. Brush Cleanser (235 ml)

Minulý měsíc jsem ho spotřebovala, takže nové balení nikoho asi nepřekvapí. Cena 350 Kč.


Saloos květinové vody Levandule a Rozmarýna (50 ml)

Moje úchylka na tyhle vody se prohlubuje, tento měsíc jsem koupila rovnou dvě. Cena 99 Kč.



Dove Oxygen Moisture kondicionér (250 ml)

Kondicionér pro objem vlasů, který by měl vlasy hydratovat a uhlazovat bez zatěžování. No zatím trochu zklamání, moc se toho totiž neděje. Cena 119 Kč.


Vosky do aromalampy od Yankee Candle

I tento měsíc jsem musela nakoupit pár vosků od YC. Těšila jsem se především na novinky z limitované edice Grand Bazaar.

Frankincense - údajně vůně kadidla, já cítím pomeranč a Vánoce


Moroccan Argan Oil - nejvíc je z něj cítit santálové dřevo, typicky orientální vůně


Oud Oasis - sladší, dřevitá, maličko pánská vůně, z celé limitky Grand Bazaar je tato vůně nejjemnější a nejslabší, mně ale voní asi nejvíc, po zapálení jsem z ní cítila karamel.


Red Rapberry - tenhle vosk jsme dnes v aromalampě rozpustili a shodli jsme se s mamkou, že voní, jako když se vaří malinový puding

Zdroj obrázku
Margarita Time - docela kyselá limetková vůně, která ale nebyla vůbec špatná


 A Child's Wish - vůně, kterou je hodně těžké popsat, je svěží a květinová a měla by vám připomenout dětství strávené venku s kamarády


Kdybych měla říct, z čeho mám tento měsíc největší radost, tak by to byl asi lip stain od L'Oréal a samozřejmě hromada vosků od YC.

Co se z mých novinek líbí vám?


6 komentářů:

  1. Super novinky :-) Zaujal me lip stain a Dove Oxygen & Moisture mam doma celou radu, tak mozna to chce pouzivat vsechno pro lepsi vysledek :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky. S tím balzámem na vlasy máš možná pravdu. Ty jsi s tou řadou od Dove spokojená?

      Vymazat
  2. Také jsem si tento týden koupila vosky Yankee C. Jinak mě zaujmuly ty vody od Saloosu. Zatím nikdy jsem od této značky nic nevykoušela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se Saloos taky nijak velké zkušenosti nemám, ale z toho, co jsem zatím zkoušela (květinové vody a odličovací olej), mi vše vyhovovalo.

      Vymazat
  3. Ten malinový vosk už jsem několikrát držela v ruce, že si ho musím koupit. Pokaždé jsem ho, ale vrátila a řekla si, že vosků mám doma spousty. Ale někdy si ho musím koupit, protože jako milovník malin se ho nemůžu jenom tak vzdát :D Jinak moc hezký článek :D
    BO Berries

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Nechci tě nijak nijak navádět k utrácení, ale jestli se ti ten vosk líbí, tak bych na nic nečekala, páč je to asi limitovaná edice.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...