středa 25. března 2015

Recenze: Lancome Teint Miracle Skin Perfection Concealer Pen

Dnešní recenze je opět ze soudku dražší kosmetiky.
Dostal se mi do ruky korektor od značky Lancome, a proto si dnes dáme recenzi právě na něj.


Lancome Teint Miracle Skin Perfection Concealer Pen je podle popisu, který jsem našla nejen rozjasňující korektor, ale může sloužit i jako báze pod oční stíny. Zakrývá prý kruhy pod očima, rozjasňuje oční okolí a sjednocuje barvu očních víček. Cena se pohybuje kolem 700 Kč.

Začneme asi balením. To je plastové, stříbrné barvy. Pěkné a na první pohled i luxusní. Bohužel právě díky stříbrné barvě jsou na balení vidět i nejmenší škrábanečky a otisky prstů. Korektor je ve formě pera se štětečkem. Konec pera mačkáte a ze štětečku leze tekutý korektor. Přiznám se, že tohle provedení korektoru není z mých nejoblíbenejších. U tohoto konkrétního mi vadí, že mačkáte a mačkáte, nic neleze a najednou se vám ze štětečku vyprdne daleko větší množství korektoru než můžete na jedno líčení spotřebovat. Další nevýhodou těchto korektorů v peru bývá jejich malý objem a ani Lancome moc štědrý není. Korektoru je pouhých 2,5 ml.





Korektor jsem od kamarádky dostala na vyzkoušení v odstínu 01, který je i nejsvětlejším odstínem. Odstíny by celkem měly být čtyři. 01 Je hodně světlý a určitě vhodný i pro největší bledule. Podtón bych řekla, že je spíš neutrální (ani dožluta ani dořůžova).



Korektor tedy slibuje krytí kruhů pod očima a rozjasňění. Tady si myslím, že pokud máte jen velmi slabé kruhy pod očima, budete spokojeni. Na tmavší kruhy tento korektor určitě stačit nebude, protože jeho krytí je spíš slabší střední. Barvu očních víček sjednotí celkem dobře. Vzhledem k jeho světlému odstínu bych ale řekla, že rozjasňuje docela hezky. Na pleti je velmi lehký a neleze mi do vrásek pod očima. S tím ale ani většinou problémy nemívám.

Samozřejmě jsem se neubránila srovnání s mým oblíbeným Maybelline Fit Me korektorem, který jsem zvolila i jedním z nejlepších kosmetických výrobků, které jsem používala v roce 2014. Maybelline je hutnější, krémovější a víc krycí než Lancome, a proto je pro mě pořád vítězem Fit Me.

Zespodu: Lancome Teint Miracle korektor (odstín 01), Mybelline Fit Me (odstín 15),
Druhý způsob využití korektoru je jeho použijí jako báze pod oční stíny. I tuto možnost jsem zkoušela a nijak odvázaná jsem nebyla. Pokud potřebujete, aby vám stíny vydržely dokonalé jen několik málo hodin, tak se tento korektor dá vklidu použít, plnohodnotně dobrou bázi pod oční stíny však nenahradí.

Sečteno a podtrženo, produkt s douhatánským názvem Teint Miracle Skin Perfection Concealer Pen od Lancome je podle mého názoru vcelku průměrným korektorem, kterému se dnes už vyrovnají i některé kousky z drogerky, a proto bych vám ho za jeho plnou cenu moc nedoporučila.

Hodnocení: 6/10

Máte vy nějaký tip na dobrý korektor?



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...