sobota 6. června 2015

Spotřebováno: květen 2015

Hezký den.

Jestliže toho tento měsíc v Nákupech moc nebylo, tak tento článek bude natřísknutý k prasnutí :) Rozhodla jsem se totiž udělat doma menší úklidek a povyházet také to, co už stejně nikdy používat nebudu.



Začneme tedy právě tím, co je ještě nespotřebované, ale stejně jsem se rozhodla to vyhodit.

Gabriella Salvete rtěnka Dolcezza v odstínu 13

Docela milá krémová rtěnka, která má ale naprosto příšerný obal. Asi tak druhý den se mi rtěnka nechutně rozetkla a všelijak oblemcala a balení se časem rozpadlo. Samotná rtěnka tedy špatná není a i ta barva se mi líbí. Kvůli tomu balení už si ji ale víckrát nekoupím.

Essence krémová tvářenka z limitované edice Ready for Boarding (odstín 02 Beauty on Tour)

Hezká korálová barva. To je tak vše. Balení je děsné a výdrž tvářenky také, takže sbohem.


Helios Herb lak na vlasy

Tohle je asi nejhorší lak na vlasy, který jsem kdy měla. Vůbec nedrží a i když ho na vlasy nastříkám tunu, tak žádné tužení neprobíhá. Označení 4 a Silně tužící je tedy asi jen vtip. Prázný není, ale letí.


Avon Colortrend balzám na rty s příchutí červeného pomeranče

Hezky voní. Nic víc pozitivního na něm nenajdu. Vůbec nehydratuje, ale nejvíc mi vadí ta podivná konzistence, díky které strašlivě lepí a vytváří na rtech jeden z nejnepříjemnějších pocitů, který si dovedu představit. Je to jako mazat si na rty lepidlo v tyčince.


Avon makeup Calmig Effects

Psala jsem o něm už ve článku o nejhorších produktech za rok 2014. Tento měsíc jsem mu zkoušela dát ještě šanci, ale je prostě na nic. Vůbec nekryje a nevydrží, takže proč ho mít doma.

Přesouváme se k vypotřebovaným produktům.

Avon Super Extend Liquid Eye Liner

Moje nejoblíbenější linky ve fixu. Mám je ráda především proto, že i teď když jsou vyschlé, hrot mají stále pevný a nezničený (viz foto), to se mi u jiných fixů nestává.



Rimmel řasenka Scandaleyes Lycra Flex 

Řasenky od Rimmelu mám docela ráda a tahle se stala mým oblíbencem na jaře. Má veliký kartáček a líbí se mi, že řasy výrazně neslepuje. Už bude mít ale půl roku, a tak je na čase ji vyhodit.

Alverde gel a obočí v odstínu 02 Braun

Dřív jsem mívala tento gel ráda. Teď, když je ale na trhu spousta dalších od jiných značek, mi tento už tak skvělý nepřipadá. Hlavně mi vadí ten velký kartáček, kterým jsem si vždycky zaprasila půl obličeje.


Pantene Ošetřující sérum na roztřepené konečky

Tenhle olejíček na konečky jsem měla opravdu ráda. Není to Nuxe, ale na drogerku je opravdu dobrý. Je tekutější, není vůbec mastný a dobře se po něm rozčesávají vlasy. Měla jsem ho u přítele a teď mi tam něco takového chybí, takže přemýšlím, že si ho koupím znovu.


Saloos Hydrofilní odličovací olej

Tyto oleje mám hodně ráda, protože opravdu dobře odličují a krásně voní. Na výběr máte z velkého množství parfemací.


Saloos Květinová pleťová voda Rosalina

Já ani nevím, jestli má ještě smysl sem psát, jak moc mám tyhle vody ráda. Rosalina mi voněla lehce po citrusech, přestože název evokuje růže.


Dermacol sprchový gel Aroma Ritual s vůní Belgická čokoláda

Tyhle sprcháče jsou obecně hodně oblíbené a já je mám ráda také. Tato konkrétní vůně je skvělá v chladnějším počasí. Spojení čokolády a pomeranče je velice příjemné.


Avon sprchový gel s fíkem

Sprchové gely od Avonu krásně voní a tento fíkový nebyl výjimkou. Mám je daleko radši než například gely od Balei.


Avon pěna do koupele Warm Vanilla and Fig

Opět něco, co se Avonu daří. Jejich pěny krásně voní, dobře pění a nejsou drahé, takže je nakupuji a spotřebovávám pravidelně. Přiznávám ale, že tento fík nevoní tak hezky, jako ten ve sprchovém gelu.


To byl ale seznam :)

Napište mi, jaké sprchové gely rádi/y používáte vy.


2 komentáře:

  1. Oba zmíněné produkty od Saloos (květinová voda a hydrofilní odličovací olej) naprosto miluji, jen je mám v jiných parfemacích. To samé platí i pro řasenku Scandaleyes Lycra Flex, která je jednou z mých úplně nejoblíbenějších. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem měla květinové vody a ty odličovače ve spoustě různých parfemacích a všechny mi musím říct i voněly. Řasenka byla fakt dobrá, určitě zkusím od Rimmelu i jiné.

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...