úterý 9. června 2015

Wishlist: léto 2015

Ahoj.

Po delší době si zase dáme Wishlist. Tentokrát se s vámi podělím o to, co bych si v blízké budoucnosti ráda v pořídila.

Too Faced paleta očních stínů Semi-Sweet Chocolate Bar 

Tahle paletka mi učarovala a kdyby se dostala do naší Sephory, tak pro ni okamžitě běžím. Výběr barev mi totiž připadá ještě o něco lepší (alespoň pro mě) než v původní verzi Chocolate Bar.
Zdroj obrázku



Too Faced báze pod oční stíny Shadow Insurance

Svoji bázi od Milani mám moc ráda, ale jako další hodlám zkusit rozhodně tu od Too Faced. Jsou na ni výborné recenze, takže mě opravdu láká.
Zdroj obrázku

Ebelin houbička na makeup 

Některé zahraniční recenze tvrdí, že je tento "beauty blender" od Ebelin opravdu povedený, takže ho chci v nejbližší době vyzkoušet. Navíc se dá koupit v DMku a nestojí majlant, takže se nezblázním, i když mi třeba nebude vyhovovat.
Zdroj obrázku

Ebelin podivná gumová placka na čištění pleti

Na odličování do sprchy by to mohlo být fajn, takže to potřebuji :)
Zdroj obrázku
Urban Decay makeup Naked Skin

Mé zásoby BBček a makeupů se povážlivě tenčí a tenhle makeup vypadá velice slibně a má i velice příznivé recenze.
Zdroj obrázku

Urban Decay mono oční stín v odstínu Lounge

Naprosto boží barva, kterou nutně potřebuji. Jen si nejsem jistá, jestli chci dávat pětistovku (nebo kolik to vlastně stojí) za monostín :(
Zdroj obrázku
Nepočítám samozřejmě s tím, že si koupím všechno ze svého wishlistu, ale alespoň něco, si doufám, pořídím.

A co je na vašem letním wishlistu?

4 komentáře:

  1. určitě si přání vyplníš :-).

    Zvu vás všechny na giveaway, ve které můžete vyhrát dvě sady výrobků na vlasy značky Aussie a pustit tak letní sluníčko do svých vlásků :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Ta silikonová houbička na čištění pleti je super, já jí používám s peelingem nebo čistící pěnou na obličej a jsem moc spokojená :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem si ji v DM taky pořídila a jsem spokojená, s čistící pěnou je to moc fajn záležitost :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...