středa 4. listopadu 2015

Podzimní tag

Hezký den.
Všimla jsem si, že mám na blogu pouze jeden článek se štítkem Tag, a proto jsem se dnes rozhodla to trochu napravit. Nedávno jsem četla Podzimní tag u Rendy z ORDINARY LIFE a docela se mi líbil, takže jsem se rozhodla se trochu inspirovat. Některé otázky jsem z jejího článku převzala a další doplnila z jiných podzimně laděných tagů. Doufám, že se vám článek bude líbit, i když dnes nebude pouze o kosmetice.

Zdroj obrázku


1. Jaké je počasí tam, kde bydlíš?
U nás je vždycky větší zima než například v Praze nebo v Brně. Sníh k nám přichází dřív a roztává později něž jinde, vloni nás například docela překvapil o Velikonocích.


Naše Velikonoce 2015
2. Oblíbená podzimní barva?
Asi v podstatě jakákoli tmavá. Co se především oblečení týče, tak se mi líbí burgundy, takzvaná oxblood, tmavě modrá, tmavě zelená, hnědá, zlatá nebo i černá.

3. Oblíbený podzimní lak na nehty?
Jakýkoli v barvách, které jsem zmínila v předchozí otázce. Nejoblíbenější jsou asi od Avonu laky Gel Finish v odstínech Mauvelous a Candy Apple, Rimmel lak 60 Seconds v odstínu 605 Purple Reign, lak od L'Ambre v odstínu 7 nebo Catrice lak v odstínu 650 Goldfinger.

Zleva:od Avon Gel Finish Mauvelous; Candy Apple; Rimmel 60 Seconds 605 Purple Reign; L'Ambre 7; Catrice 650 Goldfinger.
4. Jaký trend v líčení na podzim preferuješ? 
Mně se vždy líbil každoroční podzimní trend tmavých rtěnek. Bohužel nemám dostatek kuráže, abych je nosila. Občas, když jsem v Praze, tak se odvážím, ale moc často se to nestává. Jinak se prostě držím svých oblíbených podzimních barev a aplikuji je při líčení očí. Nejvíc mi v tom pomáhá paleta od Ultra Matts V2 od Sleeku.



5. Káva, horká čokoláda nebo čaj?
Já jsem čajová. Celoročně. Na podzim a v zimě nejraději popíjím čaj z čerstvého zázvoru s medem a citronem. Také mám ráda černý čaj, protože můj přítel umí připravit nejlepší Earl Grey, který znám. Miluji tu typickou chuť bergamotu. Horká čokoláda je taky fajn, ale moc často si ji nedávám. Kávu piji jen výjimečně, většinou caffé latte.


6. Oblíbená podzimní svíčka?
S podzimem také přichází moje svíčková mánie. Nahusto skupuji Yankee Candle a pálím o sto šest. 
Nejblíbenější podzimní svíčkou právě od YC je určitě Amber Moon, která je i mojí nejoblíbenější vůbec. 


7. Oblíbená podzimní šála nebo doplněk?
Mám hodně ráda statement necklaces, které přes léto nenosím, ale na podzim se k nim zase ráda vracím.  Mojí oblíbenou podzimní šálou je kruhová šála odněkud z výprodeje, ke které mám ve stejné barvě i koženkové rukavice a kabelku.


8. Co máš na podzimu nejraději?
Vedle jara je podzim mým nejoblíbenějším obdobím. Líbí se mi, že není nesnesitelné horko, takže se lidi tolik nepotí a nelepí k sobě navzájem ve veřejných dopravním prostředcích, že padá barevné listí a že můžu nosit koženou bundu a pálit voňavé svíčky.


Zdroj obrázku
9. Oblíbená podzimní TV show? 
Na podzim se obvykle vrací moje oblíbené seriály s novou sérií, takže začínám opět sledovat pořady jako South Park, na který koukám už asi víc než 10 let, Doctor Who (minimálně vám mohu doporučit epizodu Blink, díky které si Doktora buď zamilujete, nebo vás nechá chladnými), Big Bang Theory, Agents of S.H.I.E.L.D. nebo Gotham. V chladnějším období se obvykle více uchyluji i ke sledování pořadů o vaření, takže už jsem zase dostala chuť zkouknout amerického Masterchefa.


Zdroj obrázku
10. Jaká písnička tě dostane do podzimní nálady?
Hudba, kterou poslouchám, se s ročním období nijak nemění. Celoročně prostě poslouchám svoje oblíbené kapely a písničky a je mi jedno, jestli je teplo nebo zima, do té správné nálady mě dostanou vždycky. Ze svého momentálního playlistu bych možná zmínila Alestorm - Drink nebo Keelhauled, Serj Tankien - Empty Walls nebo v podstatě cokoli od Green Day.





Jak byste na některé z těchto otázek odpověděly vy? Napište mi do komentářů nebo mi zanechte odkaz na váš podzimní tag.


4 komentáře:

  1. Jé, Agents of SHIELD, ty mám taky ráda. :) To mi připomnělo, že jsem ještě neviděla nový díl. :D Nedávno jsem propadla i YC voskům, tak mi tu taky nějaké hoří. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Agenti jsou dobrý :) Já mám teď od YC zapálenou Honey Glow, která není vůbec špatná.

      Vymazat
    2. úžasný članek :) tady jsou moje odpovědí http://beautycooktravellife.blogspot.cz/2015/11/fall-tag-podzimni-tag.html :)

      Vymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...