sobota 7. listopadu 2015

Recenze: Missha Magic Cushion make-up

Ahoj.

Před nedávnem jsem vám slíbila recenzi na make-up Magic Cushion od značky Missha. Make-up jsem dostala na vyzkoušení od Rendy z ORDINARY LIFE a jsem moc ráda, že jsem měla možnost ho vyzkoušet a napsat na něj pro vás recenzi.


Určitě si vzpomínáte na velký rozruch okolo make-upů, které jsou právě jako tento napuštěny v houbičce. U nás byl asi nejvíce vidět Lancome Miracle Cushion, jehož balení a provedení bylo s tímto od Misshy v podstatě totožné. Dle mých informací, však pochází tento typ make-upů z Asie stejně jako značka Missha. Průkopníkem je zřejmě značka Laneige. Polštářkový make-up by měl být výjimečný díky své lehké textuře, která nezpůsobuje nános a dojem masky a také díky velmi vysoké ochraně proti slunci (zdroj).

Teď už konkrétně k make-upu od značky Missha. Nejprve si povíme něco k obalu. Ten je plastový, velice pěkný, luxusní, bytelný, vhodný na cestování a na první pohled by mohl připomínat spíše pudr. Uvnitř najdete zrcátko a houbičku, se kterou můžete make-up nanášet. Pod "poklopíkem" najdete už samotý make-up, který je napuštěný do pórovité houby/polštářku. Štětec nebo přiloženou houbičku tedy namočíte do make-upu a můžete nanášet na tvář. Mně se k aplikaci nejlépe osvědčil Beauty Blender. Balení a jeho provedení je rozhodně neobvyklé a zajímavé, bohužel by někdo mohl mít strach z možnosti množení bakterií v polštářku. Balení obsahuje 15g produktu, což opravdu není moc a myslím, že ho za chvilku vypotřebuji. Výhodou je však možnost dokoupení náhradní náplně, která je o polovinu levnější než make-up s obalem.




Co se týče odstínu, tak si můžete vybrat ze dvou variant. Přestože jsem obdržela tu tmavší (č. 23) a moje pleť je velmi světlá, make-up mi i tak barevně víceméně vyhovuje. Jeho podtón mi přijde lehce do žluta. Kdybych si ho kupovala, zřejmě bych pro klid duše sáhla po světlejší variantě (č. 21), ale i s tímto odstínem jsem spokojená. Pokud tedy máte pleť snědší, obávám se, že pro vás i tmavší varianta tohoto make-upu bude příliš světlá.


Make-up je tekutější a opravdu lehounký, po nanesení na pleti v podstatě neznatelný. Jeho krytí je nižší střední, takže velké nedokonalosti určitě nezakryje, na sjednocení tónu pleti je ale víc než dostačující. Můžete ho i poměrně dobře vrstvit. Pěkně se nanáší a vypadá opravdu hezky a přirozeně. Tedy alespoň ze začátku. S Magic Cushion mám totiž jeden zásadní problém, který mě odrazuje od koupě dalšího balení. Po nějaké době mi začne zvýrazňovat suchá místa na tváři a to docela znatelně. Make-up mi tak v hezkém stavu vydrží jen pár hodin. Pokud chci tedy tento make-up použít, musím pleť předtím opravdu dostatečně hydratovat a nanést i bázi pod make-up, pak tento problém nemívám. Missha na svých stránkách tvrdí, že Magic Cushion pleť hydratuje, já s tímto tvrzením však úplně souhlasit nemohu. Výhodou především na léto by pro někoho mohla být velmi vysoká ochrana proti slunci (SPF 50+/PA+++).



Cena tohoto make-upu je 531 Kč a cena nové náplně je 265 Kč. Za tuto cenu, si myslím, že je to velice dobrý make-up a mohla bych ho doporučit. Na druhou stranu ale není perfektní, během dne mi začne zvýrazňovat sušší místa na tváři, a proto si ho již znovu nepořídím. Stále mi od této značky více vyhovuje BB cream Signature Real Complete, který má o něco vyšší krytí a pleť mi udělá bezvadnou na celý den.

Hodnocení: 7/10

Co si o tomto make-upu myslíte vy? Líbí se vám, nebo vás polštářkové make-upy z hygienických důvodů odrazují?



5 komentářů:

  1. Tenhle typ make-upů mě moc neláká a na mou suchou pleť by se tenhle asi moc nehodil, ale jinak nevypadá špatně a někomu určitě sedne perfektně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžko říct, jestli by ti seděl. Já si myslím, že sám o sobě nijak hydratační tento make-up není. Na druhou stranu jsem četla i recenze, kde byl tento make-up doporučován právě pro suchou pleť, takže je to opravdu individuální.

      Vymazat
  2. Velice zajímavý produkt akorát bych potřebovala ruzovejší nádech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle fotek, co jsem viděla, bych řekla, že ten světlejší odstín nemá tak žlutý podtón. Mně to naopak vyhovuje, růžové make-upy příliš nevyhledávám.

      Vymazat
  3. Ahoj,

    od zítřka na webu https://www.misshashop.cz platí sleva 20% na vše, kromě zlevněného zboží!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za všechny krásné komentáře.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...